آغاز تولید سریع ترین حافظه اسمارت فون در جهان توسط سامسونگ

ممتازنیوز:

samsung-memory-chip

تلاش های سامسونگ برای توسعه و تکامل حافظه های همراه و گجت های قابل حمل همچنان ادامه دارد. کمتر از یک هفته پیش خبر آغاز تولید انبوه اولین رم های ۳گیگابایتی مخصوص اسمارت فون ها توسط این شرکت منتشر شد و اکنون سامسونگ موفق شده است که تولید انبوه سریع ترین حافظه داخلی در جهان را آغاز کند که در اسمارت فون ها بکار گرفته می شوند.
حافظه جدید با ظرفیت ۶۴GB و بر اساس فناوی ۱۰ نانومتری طراحی شده است و عنوان نخستین حافظه ای را به خود اختصاص می دهد که از فناوری eMMC 5.0 به صورت استاندارد پشتیبانی بعمل می آورد که در اثر آن از لحاظ تئوری می توان به سرعت انتقال خیره کننده ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه دست پیدا کرد که در بازار اسمارت فون ها تاکنون سابقه نداشته است. محصول جدید این امکان را برای اسمارت فون ها میسر می سازد که اطلاعات را با سرعت ۲۵۰MB/s خوانده و با سرعت ۹۰MB/s ذخیره کنند که ماحصل آن سرعت بیشتر در انجام کارهایی مانند مولتی تسکینگ، وبگردی، انتقال فایل ها، فیلمبرداری HD، بازی ها و تمامی اموری که با گجت انجام می شود خواهد بود. حافظه های کنونی اسمارت فون ها به طور معمول دارای سرعت خواندن و نوشتن ۲۴ و ۱۲ مگابایت بر ثانیه می باشند و این بدان معناست که حافظه جدید ۱۰ برابر نسبت به حافظه های کنونی سرعت بیشتری خواهد داشت.
با انتشار خبر تولید انبوه رم های ۳ گیگابایتی توسط سامسونگ و احتمال استفاده آن ها در فبلت جدید این شرکت با نام نوت۳، اکنون این احتمال وجود دارد که با استفاده همزمان رم و حافظه جدید در این فبلت، شاهد عملکردی بی نظیر در محصول جدیدی باشیم که به احتمال فراوان در نمایشگاه IFA2013 در شهریور ماه معرفی می گردد.

Sammobile

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.