آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۱۴۰۱ از هفته جاری

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ از روز سه‌شنبه این هفته ۱۶ آذر سال جاری آغاز می‌شود و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۱۴۰۱ از هفته جاری

به گزارش ممتاز نیوز، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ نیز از روز سه‌شنبه ۱۶ آذر سال جاری آغاز می‌شود و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد. این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ نیز از روز یکشنبه ۱۰ بهمن امسال آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۷ این ماه ادامه دارد و این آزمون نیز در روزهای چهاشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی نیز از روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و به مدت یک ماه یعنی تا روز یکشنبه ۵ تیر ماه ادامه دارد. این آزمون نیز در روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و در نهایت ثبت‌نام آزمون کاردانی نظام جدید(دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) نیز از روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۱۴ این ماه ادامه دارد. این آزمون نیز در روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

همچنین برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که از روز دوشنبه مورخ اول آذر ماه آغاز شده بود، پس از تمدید مجدد، ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۲ آذر پایان می‌یابد.

 براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز(Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه مورخ شش اسفند برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز سوم تا روز پنجم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.