آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۲

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سالآغاز شد.

به گزارش تفسیری واحد  مرکزی خبر ،‌ دکتر حسین توکلی افزود: داوطلبان این آزمون تا۱۶آبان مهلت دارند با مراجعه iبه پایگاه اینترنتی این سازمان iبه نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام نمایند.
وی با بیان این که داوطلبان برای ثبت نام باید۱۷۸هزار ریال iبه صورت الکترونیکی پرداخت نمایند اضافه نمود: اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در پایگاه اینترنتی این سازمان قابل ملاحظه است.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) ۱۸، ۱۹و۲۰بهمن برگزار خواهد شد.
دکتر توکلی افزود: نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد اوایل سال آینده اعلام خواهد شد.

آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی

همچنین توکلی  از آغاز  ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی خبر داد  و افزود : مردودی ها و حتی داوطلبانی که در آزمون امسال حتی مجاز iبه انتخاب رشته نشده اند می توانند برای ادامه تحصیل در رشته های کاردانی iبه یکی از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی مراجعه و ثبت نام نمایند.
وی اضافه نمود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون سراسری سالدر نشریه پیک سنجش دیروز (دوشنبه) انتشار یافته و در پایگاه اینترنتی این سازمان  قابل ملاحظه است.

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت آزمون سراسری؛ فردا
همچنین سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آخرین مهلت برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری۹۱ فردا چهارشنبه دهم آبان است.
دکتر حسین توکلی افزود: داوطلبانی که در آزمون امسال مجاز iبه انتخاب رشته شدند اما پذیرفته نشدند می توانند با مراجعه iبه پایگاه اینترنتی این سازمان iبه نشانی www.sanjesh.org در این مرحله تعیین رشته نمایند.
وی با بیان این که داوطلبان برای ثبت نام در این مرحله باید۲۸۰۰تومان iبه صورت الکترونیکی پرداخت نمایند؛ اضافه نمود: داوطلبان می‌توانند فقط۱۰کد رشته تحصیلی را انتخاب نمایند.

IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.