آغاز ثبت نام در جشنواره وب ایران

۱۹م آذر ، مهر- ثبت نام در پنجمین جشنواره وب ایران به صورت رسمی آغاز شد و برگزیدگان این جشنواره ۲۶ بهمن ماه امسال مشخص می شوند.

پنجمین جشنواره وب ایران٬ امسال در مقیاسی بزرگتر از سالهای قبل برگزار می گردد و علاقه مندان برای ثبت نام در جشنواره وب ایران از طریق آدرس register.iranwebfestival.com می توانند نسبت به ثبت وب پایگاه اینترنتی های تازه و یا تغییر در اطلاعات پایگاه اینترنتی قبلی خود اقدام کنند.

در جشنواره وب ایران٬ وب پایگاه اینترنتی های ایرانی در گروههای مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترین های امسال نیز در پایان داوری در روز اختتامیه جشنواره معرفی و از آنها تقدیر شود.

در پنجمین جشنواره وب ایران، پایگاه اینترنتیهایی که در سالهای قبل شرکت کرده اند نیز باید در پنل ثبت نام برای پایگاه اینترنتی خود گروه تازه انتخاب کنند.

براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، در پنجمین جشنواره وب ایران تمامی استانداردهای جهانی برای بررسی پایگاه اینترنتیها رعایت می گردد و سیستم داوری نیز مطابق استانداردهای بین المللی در این حوزه خواهد بود.

اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران ۲۶ بهمن ماه امسال برگزار می گردد و اطلاعات بیشتر در نشانی www.iranwebfestival.com در دسترس است.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.