آغاز داوری آثار دومین جشنواره مد و لباس فجر

۰۹ام بهمن ،

داوری آثار دومین جشنواره مد و لباس فجر از روز قبل؛ هفتم بهمن‌ماه آغاز شد.

به گزارش هنرآنلاین، حمید قبادی دبیر اجرایی دومین جشنواره مد و لباس فجر با اعلام این خبر گفت: طراحان و تولید کنندگان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت ارسال آثار را دارند.

وی ادامه داد: اصرار ما براین است که علاقه مندان آثار و طرح های خود را هر چه زودتر ارسال کنند چرا که کار داوری در روزهای آخر به خاطر ازدحام کارها ممکن است با مشکل رو به رو شود.

دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر تصریح کرد: کار داوری آثار پوشاک با سایر رشته ها متفاوت است. در واقع توجه به دوخت ،ظرافت آن،جنس پارچه،نوآوری و خلاقیت و توجه به کاربردی بودن طرح ها از معیارهایی است که هیات داوران آنها را مد نظر قرار می دهند و این امر کاری زمان بر است.

به گفته دبیر اجرایی جشنوار مد و لباس، داوری این دوره از جشنواره براساس جدول زمان بندی شده، از دیروز شنبه ۷ بهمن ماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه دارد و پش از آن آثار برتر در قالب نمایشگاه عرضه می گردد.

وی با تاکید بر ثبت نام به هنگام تولیدکنندگان و طراحان افزود: اولویت ارایه غرفه و جانمایی آثار با تولیدکنندگان وطراحانی است که زودتر نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام می کنند.

قبادی همچنین گفت: تاخیر شرکت کنندگان در ارسال طرح ها و مدل هایشان،سبب مشکلاتی در زمینه غرفه و چیدمان در بخش فروش خواهد شد.

دومین جشنواره مد و لباس فجر دهم تا بیستم اسفند ماه در تهران و استان دیگر برگزار می گردد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.