آغاز فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ۱۱ استان از فردا

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک در ۱۱ استان کشور از فردا خبر داد و گفت: در مجموع این مراکز در ۱۳ استان فعال شد.

سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی شهرها از سوی ستادملی مقابله با کرونا گفت: براساس اعلام رنگ‌بندی جدید کرونایی از فردا فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ۱۱ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی، گلستان، کرمانشاه، قم، چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد که از وضعیت قرمز به نارنجی رسیده‌اند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

وی درباره چهار استانی که از ابتدای هفته جاری فعالیت مراکز تعویض پلاک در آنها آغاز شده بود، هم اظهارکرد: از ابتدای هفته جاری مراکز تعویض پلاک در چهار استان ایلام، اردبیل، بوشهر و سیستان و بلوچستان از قرمز به نارنجی تغییر کرده بودند، بازگشایی شد، اما با اعلام رنگ بندی جدید شهرها متاسفانه مراکز تعویض پلاک در استان سیستان و بلوچستان و بوشهر دوباره تعطیل شد و فعالیت در استان‌های اردبیل و ایلام ادامه دارد.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اضافه کرد: بنابراین در حال حاضر مراکز تعویض پلاک در ۱۳ استان کشور فعال و در دیگر استان‌ها تعطیل است.

محمدی با اشاره به فعالیت سامانه نوبت‌دهی اینترنتی گفت: شهروندان ساکن در ۱۱ استان فوق می‌توانند از حالا به سایت نوبت‌دهی مراجعه کرده و نوبت خود را دربافت کنند، اما فعالیت این مراکز از فردا آغاز خواهد شد. 

وی در مورد فعالیت مراکز شماره‌گذاری در تهران نیز گفت: فعلا این مراکز در استان تهران تعطیل است و خدماتی به شهروندان ارائه نمی‌کند.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا درباره تاریخ وکالتنامه‌ها نیز به ایسنا گفت: به تعداد روزهای تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالتنامه ها افزوده خواهد شدو  بنابراین اگر وکالتنامه‌ای در ایامی که مراکز تعویض پلاک تعطیل بود، منقضی شده باشد، جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان نیست و به تعداد روزهای تعطیل، به اعتبار وکالتنامه افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دریافت نوبت شماره‌گذاری فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اظهار کرد: لازم است مراجعه کنندگان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، حتما در راس موعد مقرر در محل حاضر شوند، از آوردن افراد همراه خودداری کرده و به هیچ عنوان در اطراف این مراکز تجمع نکنند. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.