آغاز لیگ برتر بسکتبال با برد پرحاشیه ماهان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

31-118.jpg

فصل تازه لیگ برتر بسکتبال با سه دیدار و پیروزی پرحاشیه فولادماهان اصفهان برابر همیاری زنجان آغاز شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته اول لیگ برتر بسکتبال ایران با سه دیدار در شهرهای ماهشهر،‌بندرامام (ره) و اصفهان آغاز شد که در حساسترین دیدار هفته فولاد ماهان اصفهان در سالن ملت این شهر میزبان همیاری زنجان بود. تیم مهمان که نام و نشانی از ذوب‌آهن فصل پیش داشت و با هدایت فرزاد کوهیان این فصل را آغاز نموده در برابر حریف پرستاره خود که این فصل از مدعیان قهرمانی محسوب می گردد تن iبه شکست داد تا ماهانی ها این فصل را با برد ۵۷ بر ۵۴ آغاز نمایند.

ماهان در کوارترهای اول و چهارم با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ و ۱۹ بر ۹ iبه پیروزی رسید اما در کوارتر های دوم و سوم با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ و ۱۰ بر ۸ مغلوب شد.

این مسابقه در حالی در سالن باشگاه ذوب‌آهن آغاز شد که در همان ابتدا مسوولان سالن درباره بیلبوردهای تبلیغاتی ماهان که برروی آرم باشگاه ذوب‌آهن نصب شده بود iبه میزبان تذکر دادند و ماهانی ها نیز بیلبوردهای خود را برداشتند.

مسابقه با برتری همیاری زنجان ادامه داشت و مهمان حتی پویا تاجیک ملی‌پوش پیشین خود را نیز در اختیار نداشت. در ابتدای کوارتر چهارم در حالی که همیاری ۴۵ بر ۳۸ از میزبان پیش بود داور مسابقه iبه سبب اعتراض‌ دو خطای فنی iبه فرزاد کوهیان، سرمربی همیاری داد و او را دیسکالیفه نمود و همین مساله سبب شد تا ماهانی ها در کوارتر چهارم برتری خود را بدست بیاورند. فرزاد کوهیان در این صحنه اعتقاد داشت که داوران خطای بازیکنان ماهان بر روی بازیکنانش را نادیده گرفته اند. این تصمیم تیم داوری سبب ایجاد حاشیه هایی در این مسابقه شد.

محسن صادق زاده در این مسابقه هم از “نیکولاس تسکیتیشویلی” و هم از “محمد کونه” دو بازیکن خارجی اش استفاده نمود.

یکی از نکات قابل توجه توجه بازی این بود که بعضی تماشاگران حاضر در سالن بازیکنان و کادرفنی همیاری که سال قبل در ذوب‌آهن بودند را تشویق می نمودند.

در دیگر مسابقه پتروشیمی بندرامام (ره) میزبان شهرداری گرگان بود. ماهشهری ها هم که این فصل تیمی تازه دارند با هدایت مهران حاتمی کار آسانی برابر شهرداری نداشتند و با نتیجه ۷۷ بر ۶۸ iبه پیروزی رسیدند.

سومین مسابقه هم در جنوب برگزار شد و صنایع ماهشهر برابر البدر بندر کنگ صف‌آرایی نمود و قهرمان فصل قبل لیگ دسته یک ایران را با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ مغلوب نمود.

دو دیدار دیگر هفته اول دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد که مهرام میزبان استقلال زرین قشم است و دانشگاه آزاد iبه مصاف نفت تهران خواهد رفت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.