آغاز مرمت مدارس زلزله‌زده

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی مطرح کرد:

جام جم آنلاین: مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز مرمت مدارس زلزله‌زده گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا اول مهر همه دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در کلاس درس حضور داشته باشند.

 علی آذرنژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای ساختار ۳ـ۳ـ۶ و وضعیت مدارس زلزله‌زده این استان اظهار کرد: ما برای اول مهر ۳ کار را باید انجام دهیم که برای آن دسته از مدارسی که آسیب جزئی دیدند، برنامه‌ای پیش‌بینی کردیم تا در سریع‌ترین زمان تعمیرات آنها انجام شود.

وی اضافه کرد: در روستاهای دارای مدارس یک کلاسه یا دو کلاسه که مدارس دچار خسارت بیشتری شدند، از کلاس‌های پیش‌ساخته استفاده خواهیم کرد.

آذرنژاد ادامه دارد: در روستاهایی که دارای مدارسی ۶ کلاسه هستند و آسیب‌ جدی بر مدارس وارد شده است، از مدارس همجوار استفاده می‌کنیم و برای دانش‌آموزان سرویس مدرسه پیش‌بینی خواهد شد.

وی به اجرای ساختار ۳ـ۳ـ۶ در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و انشاءالله هیچ مشکلی در پیاده کردن نظام آموزشی «۳ـ۳ـ۶» در روستاهای آسیب‌دیده به وجود نخواهد آمد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی به بودجه بازسازی و تعمیر مدارس زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که معاون اول رئیس‌جمهور حضور داشتند، پیشنهاد دادیم تنخواهی از سوی ستاد حوادث غیرمترقبه دراختیار دستگاه‌های اجرایی قرارداده شود ولی البته جدا از این تنخواه، کار را شروع کرده‌ایم.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.