آغاز نمایشگاه پاییزه تهران از ۲۳ شهریور

جام جم آنلاین: رئیس شورای اصناف کشور با بیان اینکه نمایشگاه‌های پاییزه در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: نمایشگاه پاییزه مصلای بزرگ تهران هم از ۲۳ شهریور آغاز می‌شود و تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد قاسم نوده فراهانیگفت: ۴۰۰ مرکز عرضه مستقیم در کشور برای عرضه تولید به مصرف تلاش می‌کنند و علاوه بر کالاهای پر تقاضای آموزش (دانش آموزان و دانشجویان) محصولات غذایی مانند گوشت قرمز و مرغ، برنج و شکر عرضه می‌شود تا فرصت خوبی برای خانوارها فراهم شود.

فراهانی گفت: عرضه مستقیم از تولید به مصرف با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف همراه است و بر کیفیت کالاها نیز نظارت جدی و دقیق داریم.

وی از شهروندان خواست: هنگام خرید حتما کالای مورد نظر را با نمونه‌های معرفی شده انطباق دهند.

این نمایشگاهها در شهر تهران در ۵ نقطه (سازمان گوشت تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت، پارک ارم و مصلای تهران) است که نمایشگاه در چهار مرکز نخست از ۱۵ شهریور آغاز شده است و در مصلای تهران هم از ۲۳ تا ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

وی جلب رضایت مردمی را در اولویت تولیدکنندگان دام است و گفت: درباره کالاهایی که تولید داخل دارد، اجازه عرضه مشابه خارجی داده نمی‌شود.

ساعت نمایشگاه در تهران از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است وو در مرکز برخی استان‌ها شاید متناسب با شرایط اقلیمی تغییر کند که در همان استان‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

ایجاد تعادل قیمت میان عرضه و تقاضا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌هاست و تولیدکنندگان کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را عرضه می‌کنند تا ارزان تر به دست مصرف کنندگان برسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.