آغاز ویژه برنامه های غرفه آستان حضرت ابوالفضل (ع) در نمایشگاه قرآن

به گزارش روز جمعه خبرنگار معارف ایرنا از روابط عمومی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، برنامه های ویژه غرفه آستان مقدس حضرت ابوالفضل (ع) شامل مسابقه، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، فعالیت پایگاه مجازی حرم حضرت ابوالفضل (ع) است.

از جمله برنامه های غرفه آستان مقدس حضرت ابوالفضل (ع)، برگزاری مسابقات روزانه با طرح سوالاتی از نقاط مبهم زندگی حضرت است که جوایز آن، هدایایی معنوی چون سنگ مرمر ضریح ایشان و یا انگشتری که نگین آن از سنگ مزار آن بزرگوار ساخته شده است، خواهد بود.

همچنین این غرفه مسابقه ای را از امروز با عنوان ‘دل نوشته’ برگزار می کند که طی آن افراد می توانند دل نوشته های خود را خطاب به حضرت ابوالفضل (ع) بنویسند. این دل نوشته ها به ضریح حضرت برده می شود و همچنین به ۱۱۴ دل نوشته زیبا هدایایی اعطا می شود.

غرفه پایگاه مجازی حرم حضرت ابوالفضل (ع) نیز همزمان با غرفه آستان مقدس این بزرگوار فعالیت خود را آغاز می کند. در این طرح، علاقه مندان می توانند با وارد کردن نام خود در پایگاه، حرم حضرت ابوالفضل را به صورت مجازی زیارت کنند. خادمان حرم ایشان با دریافت نام علاقه مندان به نیابت از ایشان اعمال زیارت را به جای می آورند.

همچنین در این غرفه هدایایی چون پوستر، عکس و کتاب به صورت یادگاری به بازدیدکنندگان اهدا می شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از ۲۵ تیرماه با شعار ‘قرآن، فرهنگ بیداری’ در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده تا ۲۴ مرداد ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان است.

فراهنگ ۱۸۸۳**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۸۹۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.