آغاز پیش‌فروش بلیت ˝سقوط از ارتفاع پست˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

خبر پیش‌فروش بلیت نمایش ˝سقوط از ارتفاع پست˝ با کارگردانی کامبیز اسدی از امروز ۲۱ آبان‌ماه از طریق پایگاه اینترنتی تیوال در حالی انتشار یافته که روز قبل خبری در بعضی پایگاه اینترنتی‌ها به نقل از کامبیز اسدی از لغو اجرای این نمایش خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ پیش‌فروش بلیت‌ نمایش “سقوط از ارتفاع پست با کارگردانی کامبیز اسدی از امروز ۲۱ آلان ماه در پایگاه اینترنتی تیوال آغاز شد.

بهای بلیت این نمایش ۲۰ هزار تومان است و از روز ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۹ به مدت ۴ شب در تالار وحدت با بازی انوشیروان ارجمند، شهرام عبدلی، حمید ابراهیمی، جلیل فرجاد،‌ رزیتا غفاری، رامین سیاردشتی، مجید آهنگران و حانیه قاسمی، رضا راد، محمدرضا مالکی، نگین رشیدی و حسام کلانتری روی صحنه می‌روند.

پیش‌‌فروش این نمایش در حالی آغاز شده که عصر روز قبل کامبیز اسدی، کارگردان نمایش “سقوط از ارتفاع پست” در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از لغو اجرای این نمایش‌ در تالار وحدت به سبب لابی قوی یک کارگردان دیگر خبر داده بود.

در همین راستا، پیمان شریعتی مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی دربارهٔ سبب لغو اجرای نمایش “سقوط از ارتفاع پست” گفته: نامه‌ای از تالار وحدت به دست من رسید که در این نامه کارگردان نمایش خودش از تالار وحدت خواسته تا اجرایشان را لغو و به تعویق بیندازند. این درخواستِ انصراف از سوی خود کارگردان به رئیس تالار وحدت تحویل داده شده و دلایلی را برای اجرا نکردن و تعویق انداختن اجرا بیان کرده‌اند.

وی افزوده: من امروز این مسئله را از شورای نظارت و ارزشیابی هم پیگیری کردم که آنها نیز گفتن سبب اجرا نشدن نمایش “سقوط از ارتفاع پست” اختلاف میان تهیه کننده و کارگردان این نمایش بوده است.

“سقوط از ارتفاع پست” اثری در ژانر سیاسی است که الهام گرفته از تحولات منطقه و در خصوص آخرین روز حکومت یک دیکتاتور است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.