«آفریقا» با بازی متفاوت شهاب حسینی به شبکه نمایش خانگی آمد +پوستر فیلم

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

«آفریقا» با بازی متفاوت شهاب حسینی به شبکه نمایش خانگی آمد +پوستر فیلماولین ساخته سینمایی هومن سیدی/ سینمانگار دیدن این فیلم را به مخاطبانش توصیه می‌کند
«آفریقا» با بازی متفاوت شهاب حسینی به شبکه نمایش خانگی آمد +پوستر فیلم
تاریخ درج : ۸ آبان
سرفصل : نمایش خانگی   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : فیلم سینمایی «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی و با بازی شهاب حسینی، آزاده صمدی، جواد عزتی و امیر جدیدی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

«آفریقا» اولین فیلم سینمایی هومن سیدی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در مقام کارگردان است، که البته به دلیل شرایط عجیب و پیچیده اکران نتوانست بر پرده سینما بنشیند و سه سال پس از ساخته شدن سر از شبکه نمایش خانگی درآورد.

فیلمنامه «آفریقا» توسط هومن سیدی نوشته شده که به مسایل و مشکلاتی می پردازد که گریبانگیر جوانان است. سه جوان دختری را به قصد اخاذی می دزدند و…

شهاب حسینی، آزاده صمدی، جواد عزتی، امیر جدیدی، مینا ساداتی و امید تبریزی زاده در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
 


به گزارش سینمانگار، هومن سیدی با فیلم «آفریقا» سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اولی را از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بدست آورد. همچنین آزاده صمدی برای بازی در این فیلم، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را از این جشنواره دریافت کرد.

مجید اسماعیلی و مجتبی امینی تهیه کنندگی «آفریقا» را برعهده داشته اند. این فیلم توسط موسسه ریز موج در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.