"آفیس ۲۰۲۲" در تاریخ ۱۳ مهر عرضه می‌شود

شرکت “مایکروسافت” اعلام کرد که “آفیس ۲۰۲۲” همزمان با عرضه “ویندوز ۱۱” در تاریخ ۵ اکتبر مقارن با ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۰ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

"آفیس 2021" در تاریخ 13 مهر عرضه می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، شرکت “مایکروسافت” نسخه مصرفی جدید مجموعه برنامه‌های کاربردی خود موسوم به “آفیس ۲۰۲۲″(Office 2021) را در تاریخ ۵ اکتبر۲۰۲۲ مصادف با ۱۳ مهر ۱۴۰۰ عرضه می‌کند. این همان روزی است که این شرکت “ویندوز ۱۱” را در دسترس قرار می‌دهد.

“آفیس ۲۰۲۲” را نیز مانند نسخه قبلی آن یعنی “آفیس ۲۰۱۹” با یک بار خرید می‌توان هم در سیستم عامل ویندوز و هم سیستم عامل macOS در اختیار داشت. این امکان برای افرادی است که نمی‌خواهند اشتراک “مایکروسافت ۳۶۵” بپردازند.

مایکروسافت وعده داده است که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد “آفیس ۲۰۲۲” به اشتراک بگذارد، اما تاکنون بر اساس گزارش “تام وارن” از خبرگزاری “The Verge” می‌دانیم که این نسخه دارای بسیاری از پیشرفت‌های مشابه در “Office LTSC” است که نرم افزاری است که این شرکت امروز برای مشتریان سازمانی خود که به فضای ابری(Cloud) دسترسی ندارند، منتشر کرده است.

در میان همه پیشرفت‌های جدید، ویژگی‌های دسترسی و پشتیبانی از حالت تاریک به “آفیس ۲۰۲۲” اضافه شده است. ما همچنین از اطلاعیه قبلی می‌دانیم که “مایکروسافت” قصد دارد از این نرم افزار به مدت حداقل پنج سال پشتیبانی کند و این نرم افزار با هر دو سیستم عامل ۳۲ و ۶۴ بیتی کار می‌کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.