آقای دکترصدر بلوف زدید؟

ممتاز نیوز: بعد از زلزله آذربایجان کم نبودند مسئولان و مدیرانی که خبر از عزم جزم خود برای کمک به زلزله زدگان دادند، در این میان رئیس سازمان نظام پزشکی کل کشور نیز خبر از اعزام گروه مدد محرومان به مناطق زلزله زده داده بود اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که در مناطق زلزله زده اساسا خبری از این گروه به صورت منسجم و فعال نیست!

به گزارش ممتاز نیوز  بیش از ده روز از وقوع زلزله در اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی و زندگی چادرنشینی مردم این مناطق می گذرد اما هنوز تعداد زیادی از این مردم شریف از دریافت اساسی ترین نیازهایشان محروم هستند در این میان عدم حضور ثابت پزشکان در این مناطق بیشتر از سایر مشکلات به چشم می خورد و این نگرانی وجود دارد که با وعده های برخی مسئولین و عدم تحقق قول هایشان، این مردم همچنان در این شرایط نابسامان به سر برند.
کم نبودند مسئولان و مدیرانی که خبر از عزم جزم خود برای کمک به زلزله زدگان داده اند، در این میان رئیس سازمان نظام پزشکی کل کشور نیز خبر از اعزام گروه مدد به محرومان داده بود.
اما خبرهای رسیده به خبرنگار ممتاز نیوز حاکی از آن است که در مناطق زلزله زده اساسا خبری از این گروه به صورت منسجم و فعال نیست!
گویا برخی از پزشکان عضو این گروه نه به صورتی گروهی که به صورت شخصی و بنا به حس انسان دوستی، شخصا عازم این مناطق شده اند و در حال خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.
حال این سئوال پیش می آید که دکتر صدر، رئیس سازمان نظام پزشکی کل کشور بر اساس چه تصمیم یا برنامه ای خبر از اعزام گروه مدد به محرومان این مناطق را دادند.
آیا ایشان خواسته اند فقط در آن برهه، تبلیغی برای خود و نظام پزشکی کرده باشند یا واقعا نیت خیر داشتند اما زمینه ها برای عملی شدن این نیت خیر وجود نداشته است!
دکتر صدر و سازمان نظام پزشکی می‌بایست توجه داشته باشند که امروز نیاز به حضور پزشکان در منطقه بیش از پیش است . با توجه به برخی کمبودهای بهداشتی که سلامت فردی و جمعی زلزله زدگان را تهدید می کند و این اتفاقی است که به صورت عام در تمامی زلزله ها در دنیا در دو هفته بعد از زلزله شروع می شود نیاز جدی به حضور پزشکان و تامین نیازهای بهداشتی مردم احساس می شود.بنابراین بهتر است آقای دکتر صدر هر چه سریعتر به این وعده خود جامه عمل
بپوشانند تا این ذهنیت به وجود نیاید که ایشان بلوف زده اند، البته بلوفی
با نیت خیر!
لازم به ذکر است که تلاشهای خبرنگار ممتاز نیوز برای تماس با رئیس سازمان نظام پزشکی و پیگیری اعزام تیم مدد محرومان به مناطق زلزله زده همچنان بی نتیجه مانده است .

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.