آقای رئیس‌جمهور! گرانی و تورم پدر مردم را درآورده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی خانه ملت گفت: آقای رئیس‌جمهور در جریان امر میباشید که گرانی و تورم فوق العاده پدر مردم به ویژه اقشار محروم و روستاییان و …. را درآورده، مردم از دولت تدبیر و امید هزاران انتظار دارند اما مراقب باشید که از ۴۸ ماه فرصت کاری شما ۳ ماه آن سپری شده و هنوز نرخ بیکاری به ویژه جوانان تحصیل کرده کاهشی نداشته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در جلسه علنی امروز سه شنبه در نطق میان دستور خود اظهار داشت: بدون شک در شرایط کنونی همدلی و همراهی با دولتمردان، تسلط بر امور و تسریع در عبور از تنگناها راحتتر خواهد بود.

وی افزود: حساسیت مقطع زمانی فعلی از حیث گذر از تحریم‌های ظالمانه بر کسی پوشیده نیست، مجلس نیز در کمک به قوای دیگر همراه بوده و خواهد بود لذا نباید حساسیت مطالب را به قدری بالا ببریم که حل آن را در دستان دیگران جستجو کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: قدر مسلم دیپلماسی و مذاکره راهکاری است، اما حرف آخر نیست، ظرفیت‌های داخلی و سرمایه‌های عظیم انسانی، انرژی نهفته‌ای است که می‌تواند با تکیه بر آن فائق آمد اگر همدلی در کنار ظرفیت‌های داخلی قرار گیرد، حماسه عظیمی چون دفاع مقدس به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب اظهار داشت: با این وضع در راستای عبور از شرایط فعلی ضمن حمایت از فرزندان انقلابی در جبهه مذاکره لازم است توان داخلی مورد توجه مضاعف قرار گیرد تا پشتوانه عظیم مردمی به کمک نظام بیاید و هم چون قبل برگ زرین و درخشانی در صفحه نورانی ایرانی اسلامی باشد.

عیسی‌زاده خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور در جریان امر میباشید که گرانی و تورم فو‌ق‌العاده پدر مردم به ویژه اقشار محروم و روستاییان و …. را درآورده، مردم از دولت تدبیر و امید هزاران انتظار دارند اما مراقب باشید که از ۴۸ ماه فرصت کاری شما ۳ ماه آن سپری شده و هنوز نرخ بیکاری به ویژه جوانان تحصیل کرده کاهشی نداشته است.

این نماینده مردم تکاب در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکلات شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.