آلبرتینی: فراتر از توانایی بدنی کار کرده بودیم

   به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، تیم ملی فوتبال ایتالیا در فینال یورو ۲۰۱۲ نتوانست برابر اسپانیا مقاومت کند و با نتیجه ۴ بر صفر شکست را پذیرفت تا نایب قهرمان اروپا شود.

دیمیتریو آلبرتینی در این مورد گفت: ورزش به شما شادی و ناراحتی می‌دهد. ما این را می‌دانیم. این طبیعی است که برابر تیمی مانند اسپانیا دچار مشکل شویم. متاسفانه ما در این فینال در بهترین شرایط خودمان قرار نداشتیم. برای ریکاوری تنها ۲ روز فرصت داشتیم. تیم ما فراتر از تمام توانایی‌های بدنی خود کار کرده بود. شاید تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که ۵ بازیکن از ترکیب اصلی تیم را عوض کنیم. آن موقع بود که همه می‌گفتند سرمربی دیوانه شده و بدون شک این دیدار را واگذار خواهیم کرد.

بازیکن پیشین باشگاه‌های میلان و بارسلونا ادامه داد: بدست آوردن مقام دوم موجب شد تا ما به جوانان تیم‌مان افتخار کنیم. اسپانیا در نیم ساعت ابتدایی بازی عالی بود. پس از آن جورجیو کییلینی را از دست دادیم و با خستگی تمام به جنگ بهترین تیم دنیا رفتیم. اگر به نتیجه ۴ بر صفر نگاه کنید، می‌بینید که نتیجه بسیار بدی است ولی اگر به کل تورنمنت نگاه کنید می‌بینید که ایتالیا بسیار خوب کار کرده است. آنها تیمی یکپارچه بودند و با شخصیت بالایی بازی کردند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.