آلبوم رویای گریز انتشار یافت

فروردین ۱۴۰۳

موسسه فرهنگی هنری راوی آلبوم رویای گریز کوارتت زهی را صبح امروز منتشر کرد.

به گزارش هنرآنلاین، رویای گریز آلبوم موسیقایی بی کلام کوارتت زهی اروند با آهنگسازی نگین زمردی و فرزاد فضلی است که پس از رونمایی دیروز آن توسط حمید دیبازر و امیر اسلامی از مدرسان دانشکده موسیقی هنر و رضا مهدوی مدیر نشر راوی آذرکیمیا و جمع کثیری از هنرمندان و علاقمندان در شهر کتاب ابن سینا امروز منتشر می گردد.

رویای ۱ و ۲ و۳ از فرزاد فضلی و گداز، گریز، گذر، گمان و گشایش از نگین زمردی است که با هنرمندان نوازنده کوارتت زهی نگار افاضل ( ویلن ۱)، امیر باورچی (ویلن ۲) بابک کوهستانی (ویلن آلتو) و آیدین احمدی نژاد (ویلنسل) اجرا و ضبط شده است.

کیاوش صاحب نسق مدرس دانشگاه در کتابچه این آلبوم آورده است: نسل فعلی آهنگسازان جوانی که در عرصه موسیقی هنری و جدی گام بر می دارند با دشواریهای بسیاری روبرو می باشند.مجموعه پیشرو دربرگیرنده دو کوارتت زهی از دو آهنگساز ایرانی که با پشت سر گذاشتن تحصیلات آکادمیک در ایران و با تلاش و پشتکاری قابل تقدیر در حیطه دشوار اجرای آثارشان گام برداشته اند. انتخاب ترکیب کوارتت زهی برای معرفی اولین اثر انتشار یافته از هر دو آهنگساز نشاندهنده شناخت و توجه آنها به دشواری خاصی است که در تصنیف این ترکیب سازی با آن مواجه می باشند.

رویای گریز از سوی موسسه فرهنگی و هنری راوی آذرکیمیا به مدیریت تولید رضا مهدوی و مراکز پخش: گلچین، آوای باربد و هنر شهر آن را عرضه کرده اند.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.