آلبوم مناسبتی «آقا نیا» انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

Mohsen kian-Alboome agha nayaموسیقی – لیا شیرازی: «آقا نیا» نام آلبومی مناسبتی و عاشورایی با صدای محسن کیان است که به سبب بهره بردن از موسیقی و ترانه‌هایی متفاوت نسبت به آثاری از این دست، خاص و متمایز است. این آلبوم که فضایی حماسی و عارفانه و اشعاری با مضمون سخنوری و بیانی تصویری دارد، شامل ده آهنگ با نام‌های «آقا نیا»، «ابتدای کربلا»، «ماه بنی آدم»، «وداع آخر»، «محراب خون»، «سرفرازی»، «محرم»، «برکت»، «اقلیت» و «ماه همه مختاریم» است که شایا تجلی، علیرضا غزوه، سید محمد جواد شرافت، مجید تال و محمد سهرابی سرودن ترانه‌های آن را بر عهده داشته‌اند.

امیر قدیانی، مرتضی شفیع، محسن کیان، حامد جهانبخش، زنده یاد پارسا احتشامی و حامد حسینی نیز این قطعات را ملودی سازی و تنظیم کرده‌اند.

در این آلبوم که اکثر قطعات به صورت آگوستیک سازبندی و تنظیم شده‌اند، نوازندگان به نامی همچون پیام ​طونی، ​ میثم مروستی و حمید​ رضایی​ (ویلن، آلتو و ارکس‌تر زهی)، هاشم شریف‌زاده (تار)، محسن کیمیایی (سه تار)، زنده یاد پارسا احتشامی و رامین علی‌پور (نی)، رامین علی‌پور (تنبک)، امیر قدیانی، مرتضی شفیع، حامد جهانبخش (پیانو، سازهای الکترونیک و سینتی سایزر) به هنرنمایی پرداخته‌اند.

میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم نیز بر عهده امیر قدیانی، حامد جهانبخش و محمد احمدی بوده است. در آلبوم «آقا نیا» حامد جهانبخش به عنوان مشاور هنری و شایا تجلی در مقام مدیر پروژه و مدیر اجرایی با محسن کیان همکاری داشته‌اند.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.