آلبوم “گس” منتشر شد

آلبوم موسیقی «گس» به خوانندگی پیام حصیری از سوی موسسه فرهنگی‌هنری ترنم نی وارد بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،پیام حصیری خواننده جوان موسیقی پاپ که این روزها با ترانه تیتراژ پایانی سریال «راز پنهان» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، نخستین آلبوم موسیقی خود را با عنوان «گس» منتشر کرده است.

 بر اساس این گزارش؛ این آلبوم شامل هشت قطعه با عناوین «فصل شب»، «کویر»، «باران»، «بهانه‌ها»، «عبور»، «بوم رویا»، «تو کجایی» و «نیایش» است که در در آنها از اشعار حمید صمدی، قیصر امین پور، جواد سمنگانی، محمدعلی بهمنی، رشید کاکاوند و حسین قلیان بهره گرفته شده است. همچنین آهنگسازی این قطعات را بابک زرین، پیام حصیری، کامران توتونچیان و آرش قنادی عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین؛اصغر همت نام‌آشنای تئاتر و تلویزیون نیز در قطعه باران، به عنوان گوینده متن حضور داشته است. در این آلبوم از سازهای پیانو، کیبورد، گیتارآکوستیک، باس، ویلن، ویلنسل، ترومپت، درامز، دوتار، دودوک، سورنا و دهل استفاده شده است.

همچنین؛ آلبوم موسیقی «گس» به خوانندگی پیام حصیری هم‌اکنون در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی سراسر کشور قابل دسترس علاقه‌مندان موسیقی است.

گفتنی است؛موسسه فرهنگی‌هنری ترنم نی، در آینده نزدیک دو آلبوم تصویری کنسرت جاودانه‌ها و شب خاطره‌ها را وارد بازار موسیقی کشور خواهد کرد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.