آلگری:سرنوشت این گروه درروزپایانی رقم می خورد

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، میلان در دومین دیدار لیگ قهرمانان خود در زمین زنیت سنت پترزبورگ روسیه به پیروزی ۳ بر ۲ دست پیدا کرد.

به گزارش فارس،اوربی امانوئلسن ۱۳، استفن الشراوی ۱۶ و توماس هوبوکان ۷۵ (گل به خودی) گل‌های میلان را وارد دروازه حریف کردند و هالک ۲ + ۴۵ و رومن شیروکوف ۴۹ گل‌های زنیت را به ثمر رساندند.

ماسیمیلیانو آلگری که نخستین پیروزی خارج از خانه خود طی ۲ سال گذشته را بدست آورده بود به تمجید از بازیکنان تیمش به خصوص کریستین آبیاتی، دروازه‌بان روسونری پرداخت.

آلگری در این مورد گفت: پیروزی بسیار مهمی برای ما بود ولی معتقدم سرنوشت این گروه در روز پایانی مشخص خواهد شد. نیمه نخست خیلی خوب بودیم. بعد از آن زنیت با حرکت‌های تاکتیکی خود وارد شد و اجازه نداد که ما بازی خودمان را انجام دهیم. به پیروزی در این دیدار احتیاج فراوانی داشتیم. به همین دلیل باید از بازیکنان جوان تیمم تشکر کنم که گل‌های تیم را به ثمر رساندند.

استفن الشراوی گل فوق العاده زیبایی به ثمر رساند و کریستین آبیاتی نیز با واکنش‌هایی که نشان داد مانع از گل خوردن روسونری شد.

آلگری در این زمینه گفت: آبیاتی واکنش‌‌ها و دفع توپ‌های بسیار عالی در طول دیدار از خود به نمایش گذاشت. او دروازه‌بان بسیار خوبی است و در طول ۲ سال حضور من در این تیم عملکردی عالی داشته است. همه بازیکنان ممکن است اشتباه کنند ولی اشتبا‌ه‌ دروازه‌بان‌ها بیش از سایرین به چشم می‌آید ولی او بسیار خوب بوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.