آلگری: شایسته تساوی بودیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

212789hp2.jpg

سرمربی میلان پس از تساوی مقابل پالرمو گفت که تیم او شایسته کسب یک امتیاز این دیدار بود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میلان در بازی اول هفته‌ دهم رقابت‌های سری A در حالی که با دو گل از پالرمو عقب بود با دو گل مونتولیو و شعراوی بازی را iبه تساوی کشاند و یک امتیاز iبه دست آورد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا تیمش را شایسته کسب یک امتیاز این دیدار دانست.

آلگری که فصل کابوس واری را با روسونری دنبال می‌کند، گفت: بازی را با سیستم‌ ۲-۵- ۳ آغاز نمودیم. سپس ایمانوئلسون را iبه بازی فرستادم. در نیمه اول دست iبه ریسک نزدم، اما در نیمه دوم رو iبه جلوتر بازی نمودیم و فرصت‌های بسیاری را بر روی دروازه‌ حریف خلق نمودیم. در نیمه اول نمایش ضعیفی داشتیم، اما در نیمه دوم iبهتر شدیم و برای جبران دو گل خورده تلاش بسیاری در زمین داشتیم. شایسته این تساوی بودیم. اصلا تصور نمی نمودم که بازی را با نتیجه‌ دو بر صفر واگذار کنیم iبه همین سبب تا ۹۰ دقیقه جنگیدیم و خوشبختانه یک امتیاز iبه دست آوردیم.

آلگری درباره نمایش پاتو در این دیدار گفت: پاتو تازه از دوران مصدومیت خارج شده است و هنوز برای رسیدن iبه شرایط ایده‌آل خود iبه وقت احتیاج دارد. او باید هر چه سریعتر اعتماد iبه نفس خود را iبه دست آورد.

میلان با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در ادامه بازی‌های این هفته‌ امشب (چهارشنبه) هشت دیدار انجام می‌شود که در مهم‌ترین آنها یوونتوس صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود از بولونیا پذیرایی می‌کند. اینتر هم در جوزپه مه آتسا iبه مصاف سامپدوریا می‌رود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.