آل خلیفه به دروغهایش ادامه می دهد

یکی از رهبران جمعیت الوفاق بحرین ادعای رژیم آل خلیفه برای گفتگو با مخالفان را دروغی تکراری برای سرگرم کردن مردم و فریب اذهان عمومی جهان در آستانه برگزاری نشست ژنو دانست.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم، جلال فیروز گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان، در جلسه مهم شورای حقوق بشر در ژنو نتایج بررسی اوضاع حقوق بشر بحرین مربوط به جلسه ماه مه گذشته به رای گذاشته خواهد شد.
فیروز اظهار داشت: رژیم آل خلیفه با مطرح کردن طرح گفت وگو با مخالفان تلاش می کند تا چهره آسیب دیده خود در سطح جهان را بهبود بخشد؛ وزیر دادگستری آل خلیفه دیدارهایی را در این راستا با انجمن های سیاسی برگزار کرده است.
عضو جمعیت الوفاق بحرین، خاطرنشان کرد: ادعای رژیم آل خلیفه برای گفتگو با مخالفان، دروغی تکراری برای مردم به شمار می رود و این رژیم هیچ طرحی برای گفتگو ندارد.
وی آل خلیفه را به تلاش برای سرگرم کردن مردم ، منصرف کردن آنان از اعتراضات و فریب جامعه بین الملل متهم کرد و گفت: جامعه بین المللی خود را برای محکوم کردن جنایات آل خلیفه علیه مردم که گزارش کمیته تحقیق به ریاست شریف بسیونی نیز آنرا ثابت کرده، آماده کرده است.
فیروز تاکید کرد: گفت وگوی نمایشی با رژیم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و مذاکره باید جدی و با درنظر گرفتن خواست مردم و مشارکت همه اقشار مخالف از جمله شخصیت های بازداشت شده باشد.
وی با اشاره به اینکه اظهارات و مواضع ولیعهد مبهم و سوال برانگیز است، خاطرنشان کرد: امیر سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین از سویی دستور توسل به خشونت علیه معترضان را صادر می کند و از سوی دیگر از کنار گذاشتن خشونت و گفتگو دم می زند؛ وی از ریاست دربار پادشاهی کنار گذاشته شده است و می خواهد حضور خود را تثبیت کند و خودی نشان دهد، در حالیکه در بحرین تصمیم گیری ها به عهده ولیعهد نیست، بلکه به عهده خاندان حاکم و اساسا در دست نظامیان است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.