آماده‌ام به نفع هاشمی و خاتمی کناربکشم

۳۱فروردین۱۳،

محمد شریعتمداری با اشاره به اعلام آمادگی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: قبلا گفته‌ام و اکنون هم می‌گویم حاضرم به نفع هاشمی و خاتمی کنار بکشم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، وزیر پیشین بازرگانی در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله رضوانی در جمع خبرنگاران گفت: حاضرم به نفع هاشمی یا خاتمی کنار بکشم اما فعلا خبر موثقی مبنی بر آمدن این عزیزان نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که “اگر شورای نگهبان صلاحیت شما را احراز نکند چه عکس‌العملی نشان می‌دهید؟” اظهار کرد: من از شورای نگهبان تشکر می‌کنم زیرا احراز صلاحیت‌ نامزدها انتخابات حق قانونی شورای نگهبان است.

شریعمتداری در پاسخ به این پرسش که “آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات به اجماع می‌رسند یا خیر؟” گفت: من معتقدم همه نحله‌های سیاسی و فکری موجود در جامعه باید در عرصه انتخابات شرکت کنند، اما آنها باید کسی را که با اقبال عمومی بیشتر مواجه است به عنوان نامزد نهایی معرفی کنند تا تشتت آرا اتفاق نیفتد.

این فعال سیاسی افزود: من این پیشنهاد را هم به جریان اصولگرایی و هم اصلا‌ح‌طلبی می‌کنم که به اجماع برسند زیرا اجماع به صلاح مردم مسلمان ایران است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری دربارهٔ فضای کلی جامعه در آستانه انتخابات اظهار کرد: فضای سیاسی کشور آن طور که باید و شاید، گرم نیست. من امیدوارم صدا و سیما و رسانه‌ها شور و نشاط را در میان مردم ایجاد کنند.

شریعتمداری در پایان تاکید کرد: نظام باید کاری کند تا نامزدهای انتخابات بتوانند حرف‌هایشان را به گوش مردم برسانند و در این میان صدا و سیما نقش مهمی دارد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.