آماده باش کامل اورژانس در روزهای قدس و عید فطر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا معصومی ضمن اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته مراکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی و تکنسین های اورژانس سراسر کشور برای پوشش امدادی در راهپیمایی روز قدس در مسیر راهپیمایی ها و نقاط از پیش تعیین شده مستقر خواهند بود و در صورت نیاز ، خدمات پزشکی و امدادی رایگان را در طول زمان راهپیمایی به هموطنان ارائه می کنند.

وی در ادامه افزود: در شهر تهران نیز مرکز اورژانس تهران متولی این امر است و ۳۸ دستگاه آمبولانس، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه موتور آمبولانس و بیش از ۱۵۰ تن از پرسنل اعم از پزشک، پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی در طرح پوشش امدادی راهنمایی روز قدس شرکت می کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور در خصوص مراسم روز عید سعید فطر نیز گفت: در روز عید فطر نیز تمامی مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و تکنسین های اورژانس سراسر کشور جهت امدادرسانی به نمازگزاران در موارد پزشکی احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند. همچنین در محل برگزاری نماز عید فطر، آمبولانس و تکنسین های اورژانس ۱۱۵ حضور خواهند داشت.

غلامرضا معصومی افزود: در شهر تهران، مرکز اورژانس تهران متولی پوشش امدادی نماز عید فطر خواهد بود و ۴۷ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۸ دستگاه موتور آمبولانس به همراه بیش از ۱۶۰نفر از پزشکان، پرستاران و تکنسین های اورژانس ۱۱۵ همراه با تجهیزات و امکانات پزشکی مورد نیاز در محل برگزاری نمار عید فطر از ساعت ۲۳ شب قبل تا پایان مراسم مستقر خواهند بود.

وی همچنین گفت: هموطنان علاوه بر مراجعه حضوری به واحد های مستقر اورژانس، می توانند با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شوند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.