آماده باش ۷۰ آمبولانس در تعطیلات نوروز

۲۴م اسفند ،
ممتاز نیوز: در ایام نوروز بیش زا ۷۰ آمبولانس رد مسیرهای منتهی به استان کرمانشاه به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمت می کند.

محمد رضا نیکبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تمامی نیروهای بیمارستان، مراکز اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی- درمانی استان کرمانشاه در طرح نوروزی به مردم خدمت رسانی می کنند، گفت: برای رفاه بیشتر و تامین سلامت مسافران نوروزی بیش از ۷۰ آمبولانس در مسیرهای استان کرمانشاه مستقر می شوند؛ لذا در طول سال جاری نیز ۶ آمبولانس با همکاری استانداری کرمانشاه خریداری و به ناوگان اورژانس استان افزوده شده است.

وی با اشاره به اجرای فعالیت بهداشت محیط نیز ادامه داد: ناظران و بازرسان به مراکز غذایی و رستوران های بی راهی استان کرمانشاه مراجعه کرده و نکات بهداشت این مکان ها را مورد نظارت و بررسی قرار دادند که اماکن عمومی در طول تعطیلات نوروزی با مسائل بهداشتی به مسافران خدمت رسانی کنند.

وی حوادث جاده ای را مهمترین معضل تعطیلات نوروزی دانست و اظهار داشت: تمامی پزشکان و متخصصان و مراکز بهداشتی- درمانی استان در حال آماده باش به سر می برند و اگر  احتمالا اتفاق ای در مسیرهای منتهی به استان رخ دهد فورا نیروهای امدادی اعزام می شوند؛ لذا از تمامی شهروندان درخواست می کنیم که حتما در رانندگی به مسائل ایمنی و دستورات راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.