آمادگی‌برای انعکاس هنرمندانه‌وحرفه‌ای اجلاس

آمادگی‌برای انعکاس هنرمندانه‌وحرفه‌ای اجلاس

جام جم آنلاین: رییس سازمان صداوسیما اعلام کرد: رسانه ملی با همه توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، برای تبیین ابعاد تاریخی اجلاس شانزدهم جنبش کشورهای غیر متعهد و انعکاس هنرمندانه و حرفه‌ای این اجلاس مهم آمادگی دارد.«بیش از هزار خبرنگار، تصویربردار و فعال رسانه‌ای داخلی و خارجی، پوشش خبری و رسانه‌ای اجلاس تهران را بر عهده خواهند داشت.»

 به گزارش جام‌جم آنلاین، تمهیدات، تدابیر و راهکارهای رسانه‌ای و اجرایی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد، صبح امروز شنبه در جلسه‌ای با حضور رئیس رسانه ملی، معاون بین‌الملل رئیس جمهور، معاونان و مدیران ارشد صداوسیما و مسوولان «رسانه‌ای، فنی و پشتیبانی» برگزاری اجلاس شانزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس ستاد برگزاری اجلاس شانزدهم در این نشست با تشکر از برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر رسانه ملی اعلام کرد؛ همه چیز برای برگزاری اجلاسی در خور شأن جمهوری اسلامی و ملت ایران آماده است.

مهندس ضرغامی رئیس رسانه ملی نیز اعلام کرد؛ رسانه ملی با همه توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، برای تبیین ابعاد تاریخی اجلاس شانزدهم و انعکاس هنرمندانه و حرفه‌ای این اجلاس مهم آمادگی دارد.

معاون وزیر خارجه نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجلاس شانزدهم یکی از پرمحتواترین نشست‌های جنبش عدم تعهد خواهد بود. در جلسه صبح امروز همچنین آخرین هماهنگی‌های لازم در ابعاد مختلف ایجاد شد.

شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد از پنجم تا دهم شهریور ماه جاری با حضور سران، مقامات بلندپایه، وزیران خارجه و کارشناسان ۱۲۰ کشور عضو، در سه سطح کارشناسی، وزیران امور خارجه و سران، در تهران برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.