آمریکا و فتنه گران بدانند بسیجیان تمام قد ایستاده‌اند

۱۶م اسفند ،

سردار نقدی در رزمایش ۱۵ هزار نفری بسیجیان یزد:

آمریکا و فتنه گران و توطئه گران بدانند اگر باز هم دنبال فتنه گری می باشند ملت هوشیار و بصیر ایران و بسیجیان تمام قد ایستاده اند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان یزد که در منطقه شهید رشیدی برگزار گردید گفت: مردم مومن، مجاهد و شهید پرور یزد مردمی با میراثی غنی و شکوهمند می باشند که حق بزرگی به گردن همه ملت دارند.

ایشان حوزه های علمیه را مدیون مجاهدت و همت آیت الله العظمی حائری یزدی -موسس حوزه علمیه قم- دانسته و بیان کرد: این خطه بزرگ مجاهدانی همچون شهید صدوقی دارد و بازوی امام راحل و استوانه های انقلاب بودند که نقشی اساسی در پیروزی داشتند.

ایشان منشاء تکبیر مرسوم امروز ملت ایران را یزد دانسته و یادآور شد: دهم فروردین ۵۸ این مردم یزد بودند که در مقابل گلوله های دشمن فریاد تکبیر سر دادند و این ذکر آسمانی را به عنوان شعار انقلاب نهادینه کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ۴ هزار و صد شهید را از افتخارات استان یزد دانسته و عنوان نمود: به نسبت جمعیت آن روز یزد از میان هر پیر و جوان یک نفر به شهادت رسیده است آن هم در استانی که سابقه جنگ نداشته و یا همچون استان های عشایر خیز با سلاح و رزم آشنایی نداشته است.

ایشان ۳۴۷ هزار بسیجی را در استان یزد از دیگر افتخارات این استان بیان نموده و افزود: جانبازان عزیز یزد و تمامی جانبازان اسطوره های صبر و مقاومت بوده و همواره درس ایستادگی و از خودگذشتگی برای ملت ایران می باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج پیام بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس را آمادگی ملت ایران در اقصی نقاط کشورمان دانسته و خاطر نشان کرد: بسیجیان نه تنها در مرزها بلکه در هر نقطه ای از کشور در وجب وجب این خاک آماده اند و هیچ نقطه ای از حضور هوشمندانه بسیج خالی نیست.

ایشان همچنین رزمایش بسیجیان را دفاعی همه جانبه عنوان نموده و تصریح کرد: آمادگی بسیجیان محدود به جبهه های رزمی نبوده و برای مبارزه در عرصه های فرهنگی و توسعه های روانی دشمن و جنگ اقتصادی کاملا آماده اند.

وی با اشاره به گردان های عاشورا، الزهرا (س) و الی بیت المقدس بیان کرد: این گردان ها ترکیبی از فعالیت توأمان عقیدتی و فرهنگی با آمادگی رزمی می باشند که برای هر نوع توطئه و فتنه ای آماده می باشند.

سردار نقدی سرمایه عظیم معنوی ملت ایران را جان فشانی دانسته و اظهار داشت: ملت ایران تا آخر ایستاده است و دشمنان بایستی از درس مقاومت ، بصیرت و ایستادگی ملت در طول ۳۴ سال قبل عبرت بگیرند.

وی خطاب به دشمنان برای پایان توطئه گری بیان داشت: امریکا، فتنه گران و توطئه گران بدانند اگر باز هم دنبال فتنه گری می باشند ملت هوشیار و بصیر ایران و بسیجیان تمام قد ایستاده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران هوشیار و بصیر است و هیچگاه فریب قرآن بالای نیزه و شعارهای دروغ صلح طلبانه را نمی خورند، ملت ما صلح طلب است اما نه در جایی که خصومت، استکبار و دشمنی گرگ صفتانه امریکا باشد.

ایشان همچنین پیام رزمایش را تذکر جدی به قدرت طلبان داخلی دانسته و خاطر نشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند اگر توطئه ای و فتنه ای برپا کنند ملت عزیز ما چنان تودهنی به آنها خواهد زد که هیچگاه نتوانند از پا برخیزند.

سردار نقدی در پایان استحکام در انضباط بسیج را یادآور شده و تاکید کرد: برای تحقق آرزوی بزرگ امام راحل که آزادی قدس شریف بود با تقویت بنیه معنوی، رزمی و اقتصادی آماده خواهیم شد و سازمان امروز بسیج بر همین مبنای آمادگی همه جانبه طرح ریزی گردیده است.

گفتنی است در این رزمایش که امام جمعه، استاندار و کلیه مسئولین استان یزد و پدر شهید احمدی روشن حضور داشتند؛ عملیات های امداد و نجات، جنگ شهری و مقابله با دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی و عملیات ضد هلی برن برگزار گردید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.