آمریکا در سوریه شکست خورد

جام جم آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با وجود سرمایه‌گذاری بسیار زیاد آمریکا به همراه ارتجاع منطقه و برخی دولت‌های اروپایی برای به تسلیم کشاندن سوریه، دولت و مردم این کشور موفق شدند دوره بحرانی را پشت سر گذارند و لذا شکستی دیگر به ناکامی‌های چند سال اخیر استکبار جهانی در منطقه رقم زده شد.

 به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سیدمسعود جزایری با طرح این مسأله که زمان به نفع مقاومت در منطقه، در جریان است اظهار داشت: آمریکا و اروپا با بحران‌های فراوانی در عرصه‌های مشروعیت، امور مالی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و مثل گذشته قادر نیستند برنامه‌های شیطانی و ضد انسانی خود را علیه دیگران به سرانجام برسانند و لذا بدفعات با وجود سرمایه‌ گذاریهای قابل توجهی که انجام می‌دهند با شکست مواجه شده‌اند.

وی افزود: مقاومت منطقه موضوعی نیست که جمهوری اسلامی ایران در برابر آن بی‌تفاوت باشد و هرکس در مقابل این خط قرمز انقلاب اسلامی شیطنت کند، با آن برخورد می‌شود.

سردار جزایری همچنین تصریح کرد: پروپاگاندای واقعی و آنچه که از آن می‌توان با عنوان «پروژه بزرگ عملیات روانی» آمریکا علیه مقاومت، یاد کرد، هم‌اکنون علیه سوریه در جریان است و دشمن تلاش می‌کند با نمایش چهره واقعی از رویدادها و حوادث سوریه، بگونه‌ای وانمود کند که توانسته مهار این کشور را در اختیار بگیرد، این چهره‌سازی کاذب کاملاً برخلاف روال جاری زندگی در سوریه بوده و باید افکار عمومی و بخصوص تصمیم گیرندگان توجه داشته باشند که فریب «سوریه مجازی» یعنی آنچه که آمریکا تلاش دارد القاء کند با «سوریه واقعی» را نخورند.

وی خطاب به رسانه‌ها و مسئولین سیاسی کشورهای حامی مقاومت در اقص نقاط جهان اظهار داشت: حفظ مقاومت، کمک به مقاومت و برخورد با متجاوزین در رأس سیاست‌ها قرار دارد و این رسالت در هیچ شرایطی نباید تحت تأثیر القائات نادرست قرار گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با صراحت و بر اساس اطلاعات می‌گویم که آمریکا و هم پیمانانش هر چه می‌توانستند در مورد سوریه انجام دادند و به نتایج دلخواه دست نیافتند و مطمئناً دولت و مردم سوریه قادرند در برابر زورگویی‌ها بایستند و سربلند این نزاع شیطانی باشند. کشورهای دیگری که هر کدام به نحوی در موضوع سوریه دخیل هستند باید با عنایت به این واقعیت برنامه‌ریزی داشته باشند و توجه داشته باشند که سرنوشت فقط در اختیار مردم آن کشور است و هیچکس حق دخالت در آن را ندارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.