آمریکا خشم خود را از عدم انزوای ایران با توهین به پیامبر(ص) نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: حرکاتی که آمریکا و صهیونیست علیه اسلام و مسلمانان انجام می‌دهد برای نخستین بار نیست و آمریکا تاکنون به صورت مکرر این گونه اقدامات را انجام داده است.

وی ادامه داد: هر بار که آمریکا این حرکات خصمانه خود را انجام می‌دهد، با عکس العمل مسلمانان و خشم آن‌ها مواجه می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: آمریکا هر چند وقت یکبار می‌خواهد جامعه مسلمانان را آزمایش کند تا مشاهده کند آیا مسلمانان به اصول خود استوار هستند یا خیر.

توهین آمریکا به پیامبر اکرم(ص) فرصتی برای نمایش اتحاد به جهانیان است

وی با اشاره به اینکه ما مسلمانان باید اعتقاد راسخ و باور عمیق خود را به اسلام به جهانیان نشان دهیم افزود: این حرکت زشت آمریکا در توهین به پیامبر اکرم(ص) فرصت مناسبی است تا اتحاد خود را به جهانیان نشان دهیم.

هدف آمریکا و صهیونیست اختلاف افکنی میان مسلمانان است

حجت الاسلام غرویان بیان کرد: هدف آمریکا و صهیونیست اختلاف افکنی میان مسلمانان است به خصوص بعد از برگزاری جنبش عدم تعهد در ایران خشم صهیونیست‌ها و آمریکا از ایران بیشتر شده است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران قصد منزوی کردن ایران را داشتند اما برگزاری جنبش عدم تعهد در ایران و استقبال کشور‌ها نشان داده که ایران هیچ‌گاه منزوی نمی‌شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: آمریکا خشم خود را از طریق توهین بر پیامبر اسلام (ص) نشان داد که این عصبانیت آمریکا دلیل بر عدم انزوای انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی گفت: این اقدامات آمریکا موجب می‌شود که توجه روشن فکران و به خصوص جوانان به اسلام و پیامبر اسلام (ص) و همچنین قرآن بیشتر جلب شود.

حجت الاسلام غرویان با اشاره به اینکه لازم است ما مسلمانان انزجار خود را بر این عمل آمریکا نشان دهیم افزود: امروز دانشجویان حرکت خوبی انجام دادند و در مقابل سفارت سوئیس که حافظ منافع آمریکا در ایران است تظاهرات کردند که این می‌تواند نشانگر خشم ما از این اقدام آمریکا باشد.

لزوم افزایش انزجار درونی از دشمنان اسلام

وی بیان کرد: لازم است انزجار درونی ما از آمریکا و دشمنان اسلام روز به روز بیشتر شود و وحدت میان شیعه و سنی نیز عمیق‌تر شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: توهین‌های دشمنان به اسلام و قرآن موجب وحدت بیشتر میان شیعه و سنی می‌شود.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.