آمریکا سعی دارد بر عملکرد خود یک لباس قانونی بپوشاند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در داخل آمریکا این سوال مطرح است که چرا آنچه تاکنون درباره ایران گفته شده در تناقض با تصمیمات فعلی است، بنابراین اظهارنظر اخیر اوباما به واقع مصرف داخلی برای کشورش دارد.

 “جواد منصوری” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعای اخیر “باراک اوباما رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا” مبنی بر اینکه ایران همواره حامی تروریست‌ها بوده و به دنبال سلاح اتمی است، گفت: مقامات آمریکایی و برخی کشورهای غربی همواره در تلاشند تا حرفهای گذشته خود را تکرار کنند.   
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها سعی دارند تا بر عملکرد خود یک لباس قانونی بپوشانند و دیگران را به هر طریقی محکوم کنند که این شیوه‌ای ثابت در سیاست آنهاست.   
 
این کار‌شناس سیاست خارجی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا مشکلات جدی را در رابطه خود با رژیم صهیونیستی پیدا کرده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بنابراین سعی می‌کند تا برای جلب رضایت صهیونیست‌ها رابطه خود با ایران را به مانند گذشته نشان دهد.   
 
منصوری افزود: در داخل آمریکا این سوال مطرح است که چرا آنچه تاکنون درباره ایران گفته شده در تناقض با تصمیمات فعلی است، بنابراین اظهارنظر اخیر اوباما به واقع مصرف داخلی برای کشورش دارد.   
   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.