آملی ها باشکوهترین مراسم استقبال از قهرمان المپیکی شهرشان را برگزار کردند

رضایی ، فرنگی کار وزن ۹۶ کیلوگرم تیم ملی پس از ۴۰ سال نخستین نشان طلای مازندران را در کشتی فرنگی کسب کرد و سبب قهرمانی تیم ملی ایران در المپیک لندن شد.

شهر آمل شامگاه یکشنبه به دنبال ورود رضایی به زادگاهش غرق در شادی و خوشحالی شد.

استقبال اولیه از این قهرمان نامی مازندران از مقابل پارک جنگلی میرزاکوچک خان واقع در جاده هراز و ۲۰ کیلومتری شهر آمل آغاز شد و مردم ورزش دوست این شهر با به راه انداختن کارناول خودرویی ، در خیابان های شهر پایکوبی و شادی کردند.

پهلوان قاسم رضایی پس از این استقبال بی نظیر با هدایت ستاد استقبال شهرستانی در مجموعه ورزشی شهید حسن نژاد آمل حضور یافت و برای دقایقی به احساسات پرشور دوستداران و علاقه مندانش پاسخ داد.

‘ بختیار تقوی نیا ‘ و ‘ حسن حسین زاده ‘ از مربیان پرسابقه و سازنده کشتی فرنگی آمل و نیز رییس هیات کشتی و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از میهمانان ویژه استقبال از پهلوان آملی بودند.

فرماندار ، رییس شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی دیگر از مسوولان محلی نیز به همراه مردم ورزش دوست آمل در مراسم استقبال از این قهرمان ملی حضور داشتند.

مراسم استقبال از رضایی قرار بود روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود که به علت مصادف شدن با شب های قدر و شهادت امیرالمومنین ، علی (ع) با چهار روز تاخیر برگزار شد.

رضایی پس از بازگشت از المپیک لندن ، به درخواست علاقه مندان و ورزش دوستان آملی چند روز گذشته را در تهران سپری کرد تا همراه با استقبال پرشکوه به زادگاهش بازگردد.ک/۳

۷۳۲۷/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۳۲۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.