آموزش دانشگاه‌ها از آبان‌ماه حضوری می‌شود

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اعلام کرد: با سرعت گرفتن واکسیناسیون دانشگاه‌ها از آبان ماه حضوری می‌شوند.

آموزش دانشگاه‌ها از آبان‌ماه حضوری می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، احمدحسین فلاحی با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور و ایجاد امیدواری‌ها مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در این ترم تحصیلی، عنوان کرد: سرعت واکسیناسیون در کشور نشان داد که بهانه‌های واهی دولت گذشته مبنی بر ضرورت تصویب FATF و CFT برای واردات واکسن کذب محض بود و ما فقط به یک دولت توانمند نیاز داشتیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۵ دز واکسن در سراسر کشور تزریق شده که حدود ۴۰ میلیون آن در دولت جدید وارد شده است، افزود: همچنین اعلام آمادگی نیروهای جهادی و سپاه نیز در سرعت واکسیناسیون تأثیرگذار بوده است.

وی تأکید کرد: برابر اظهارات وزرای سه گانه علوم، آموزش و پرورش و بهداشت واکسیناسیون تا پایان مهرماه تکمیل می‌شود تا بتوانیم در آبان ماه حداقل برای دانشگاه‌های سراسر کشور شاهد از سرگیری آموزش‌های حضوری باشیم.

فلاحی تصریح کرد: به ویژه باید دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، رشته‌های آزمایشی و علوم پزشکی به صورت حضوری در کلاس‌‎های درس حاضر شوند چراکه آموزش مجازی در این رشته‌‎ها تقریبا بی معناست.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره آموزش و پرورش و بازگشایی مدارس نیز گفت: در این حوزه با توجه به اینکه ۹۳ هزار کلاس زیر ۱۵ داریم می‌توان این کلاس‎‌ها را به صورت حضوری بازگشایی کرد چراکه این مدارس خطر جدی نخواهد داشت البته باید واکسیناسیون کادر آموزشی و خانواده دانش آموزان را با جدیت دنبال کرد تا مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.