آموزش سبزه آرایی در سرای محلات ویژه نوروز ۹۲

۱۶م اسفند ،

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: کلاس آموزش سبزه آرایی در تعدادی از سرای محلات ویژه نوروز ۹۲ در اسفند ماه سال جاری در منطقه یک برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، شریفی گفت: به منظور آشنایی بیشتر شهروندان علاقه مند با نحوه تهیه و تزیین سبزه برای سفره نوروز،  در تعدادی از سرای محلات، آموزش عملی سبزه آرایی برگزار می گردد.
وی بیان کرد: کلاس ها در سرای محلات شهید لواسانی ( فرمانیه) باغ فردوس، و تجریش تشکیل می گردد.
 اشکان شریفی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه هفت افزود: افشاری شهردار ناحیه هفت با خانواده معظم شهید داوود سمیاری بازدید کرد.
وی بیان کرد: افشاری شهردار ناحیه هفت به همراه معاون ناحیه و مدیر اجتماعی و فرهنگی و جمعی از کارشناسان در اسفند ماه سال جاری از خانواده های شهید داود سمیاری و محمد علی طاهری و ستارکشانی دیدار و از ایشان دل جویی کردند.
 شریفی اظهار داشت: در ابتدای این دیدار شهردار ناحیه  به مقام والای شهدای گرانقدر ایران اسلامی اشاره کرد و آن را سبب سربلندی، عزت و افتخار مردم ایران زمین دانست و دستاوردهای امروز را مدیون از جان گذشتگی، ایثار و دلاوری آن عزیزان بیان کرد.
 وی خاطر نشان کرد:  تلاش و عزم تمامی مسئولین و ملت شهید پرور حفظ و حراست از دستاورد ها وارزش های بدست آورده توسط شهیدان و ایثارگران است و در پایان با اهدای لوح یاد بود از خانواده های شهید داود سمیاری  و محمد علی طاهری و ستار کشانی تقدیر نمودند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.