آموزش سربازان امریکایی برای جنگ تمام عیار با اسلام

به گزارش جوان، زمانی که سازمان دفاع میلیاردها دلار را در زمینه ماشین آلات و تسلیحات شکست خورده جنگی مصرف نمی‌کرد، پنتاگون به فرمانده ارتش امریکا سرهنگ دوم ماتیو دولی پول می‌داد تا مغز سربازان را با این فکر شست‌وشو دهد که کل دین اسلام باید از صحنه روزگار محو شود. 

به گزارش وب سایت وایرد، سرهنگ دولی دیگر به اعضای نیروهای نظامی کارکنان دانشکده نیروهای مشترک درس نمی‌دهد اما هنوز از اعضای هیئت علمی این مدرسه نظامی محسوب می‌شود. 

این وب سایت در هفته جاری آشکار کرد ارتش در حال تحقیقات از این مدرس سابق است. بنا به اسناد موجود تدریس شده در آن کلاس‌ها، دولی تقاضا داشت ارتش امریکا باید خود را در یک «جنگ تمام عیار» برابر اسلام قرار داده تا امنیت را دوباره برای امریکا باز گرداند. دولی در یکی از کلاس‌ها گفته است:«طبق برآوردهای محافظه‌کارانه، ۱۰ درصد از کل مسلمانان جهان که ۱۴۰ میلیون نفر هستند، از تمام ارزش‌های شما مردم امریکا تنفر دارند و هرگز تاب همزیستی با شما را ندارند، مگر اینکه شما به اسلام بگروید.» 

وی در ادامه گفته بود:«قسم شما به عنوان یک سرباز حرفه‌ای شما را ملزم می‌کند که در اینجا یک طرف را انتخاب کنید.‌»
وی تأکید می‌کرد تنها کاری که آینده امریکا را تضمین می‌کند، برپایی جنگ همه جانبه علیه اسلامی است که در حال گسترش است. 

خبرهایی از این دست مبنی بر تشویق در جنگ فرهنگی و مذهبی در امریکا جدید نیستند. وب سایت وایرد در ماه گذشته گزارش داد پنتاگون دستور مستقیم این کار را طبق دستور ژنرال مارتین دمپسی داده است. اما تنها به تازگی اسناد تدریس شده در دانشگاه در دسترس قرار گرفته است. 

با انتشار نسخه پی دی اف متون تدریس شده سرهنگ دولی با نام «مدل طراحی عملیات تهاجم ضد جهادی» مشخص شد وی به شاگردانش تعلیم می‌داد که برخی از مطالب آموزشی در اینجا چه در داخل و چه در خارج از لحاظ سیاسی صحیح نیستند. 

از دیگر مطالب آموزشی وی می‌توان به اجازه تهاجم به جوامع شهری را نام برد. سرهنگ دولی خاطرات تاریخی حمله به شهرهای درسدن، توکیو، هیروشیما و ناکازاکی را به عنوان نمونه‌هایی نام برد که نیاز به تکرار نظایر آنها هنوز نیز وجود دارد. 

دولی به دانش‌آموزانش اخطار می‌کرد که دین اسلام همواره به مسلمانان دستور می‌دهد تا از یهودیان و مسیحیان متنفر باشند. وایرد گزارش داد فرماندهان، سرهنگ دوم‌ها، کاپیتان‌ها و سرهنگ‌هایی که در کلاس‌های دولی شرکت کرده بودند و مطالب آتشین وی را هفته به هفته گوش می‌دادند، اکنون به درجه بالاتری از تکالیف نظامی در این زمینه تبدیل وضعیت داده شده‌اند.


جوان آنلاین – آخرین عناوین بین الملل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.