آموزش قرآن از مهدکودک‌ها آغاز شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: آموزش قرآن برای کودکان باید از مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها آغاز شود.

 حجت‌الاسلام سعید علیپور صبح امروز در کارگاه آموزشی مربیان مهدکودک‌های اندیمشک اظهار داشت: مهدهای کودک، می‌توانند تبدیل به کارگاه کوچک انسان‌سازی شوند و باید در این‌باره تلاش کنیم تا به اهداف تعیین شده برسیم.

وی افزود: مهدهای کودک در تربیت نونهالان، به عنوان یکی از مراکز مهم و تأثیرگذار انسان‌سازی به حساب می‌آیند و اگر مربیان این مهدها مباحث ابتدایی دینی و اخلاقی را در ذهن بچه‌ها حکّ کنند، آثار و برکات زیادی را در بر می‌گیرد و تا دوران بزرگسالی تداوم خواهد داشت.

وی افزود: برای تربیت فرزندان در اسلام از مقوله آموزش به عنوان یکی از راهکارهای اصلی نام برده شده است. ارتباط با قرآن از ناحیه هر کس به ویژه فرزندان کم سنّ و سال در بر دارنده برکات و نورانیت خاصی می‌باشد که در بسیاری از روایات به آن سفارش اکید شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: مربیان مهد کودک در حوزه تربیت قرآنی بایستی خود از پیشگامان این عرصه در ابعاد دینی و اخلاقی باشند و مسلما با وجود مربیان با اخلاق و منش‌های اسلامی است که شاگردان متدین و قرآنی تربیت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان تأکید کرد: ضرورت تربیت قرآنی مخصوصا برای کودکان، با توجه به وضعیت تهاجم فرهنگی دشمن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود که حاکی از حضور سازمان یافته دشمنان انقلاب اسلامی برای تخریب روحیات معنوی جامعه اسلامیمان می‌باشد و به همین دلیل باید همه مربیان با احساس مسئولیت بیشتری به امر تربیت دینی و علمی نونهالان بپردازند.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.