آمیتاب باچان: حضور در مراسم افتتاحیه کن دلهره‌آور بود

۲۸اردیبهشت،

پس از حضور در نشست پرسش و پاسخ فیلم ˝گتسبی بزرگ˝

آمیتاب باچان، ستاره محبوب بالیوود، امسال به دو سبب ویژه در شصت‌وششمین فستیوال فیلم کن حضور پیدا کرده، ابتدا بخاطر نقش‌آفرینی در درام ˝گتسبی بزرگ˝ در کنار لئوناردو دی‌کاپریو، دوم به بهانه بزرگداشت یکصدمین سالگرد تولد صنعت سینمای هند که مورد توجه ویژه مسئولان کن قرار گرفته است.

به گزارش هنرآنلاین، آمیتاب باچان پس از حضور در مراسم افتتاحیه فستیوال شصت‌وششمین دوره فیلم کن و همچنین حضور در نشست پرسش و پاسخ فیلم “گتسبی بزرگ”، با اذعان به اینکه حضور در مراسم افتتاحیه حتی برای این او نیز کمی دلهره‌آور بوده، گفته: از اینکه مسئولان فستیوال تصمیم گرفتند که امسال سینمای هند را مورد توجه ویژه خود قرار دهند، بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که مرا نیز به این مراسم دعوت کردند. علاوه بر این، بودن با لئوناردو دی کاپریو نیز برایم یک تجربه باورنکردنی بود.

 بنابر این گزارش، علاوه بر آمیتاب باچان، سونام کاپور، هم به عنوان یکی دیگر از ستاره‌های مشهور سینمای هند امسال در فستیوال کن حضور یافته است. کاپور که خانواده‌اش همگی از اهالی سینما می باشند و در شکل‌گیری صنعت سینمای بالیوود نقش بسزایی داشته‌اند، با اشاره به حضور ۶۰ ساله خانواده‌اش در بالیوود مشغول به کار می باشند، دربارهٔ تقدیر از سینمای هند در کن گفته: حقیقتا مفتخرم که به عنوان عضو کوچک این خانواده، با تجربه‌ای پنج ساله، در این جشن حضور دارم.

امسال به بهانه یکصدمین سالگرد تولد صنعت سینما در هند، قرار است فیلم داستانی بمبئی تاکیز در کن روی پرده برود. این فیلم شامل چهار داستان کوتاه دربارهٔ تاثیر سینمای هند بر زندگی روزمره مردم این کشور است و آنوراگ کاشیاپ، دیباکار بنرجی، کاران جوهر و زویا اختر، چهار فلیمساز مطرح سینمای هند، هر یک از این بخش‌ها را کارگردانی کرده‌اند.

به نوشته یورونیوز، آمیتاب باچان که در این فیلم هم بازی کرده بر این باور است که سینمای هند طی سال‌های اخیر پیشرفت خیره کننده‌ای داشته و به معتقد است؛ فلیمسازان جوان و هنرمندان با استعدادی از اقصی نقاط کشور سبب شکوفایی هر چه بهتر این سینما شده‌اند.

  گفتنی است، فیلم بمبئی تاکیز از سوم ماه می ۲۰۲۴ در سینماهای هند به نمایش درآمده و با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

 انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.