آنری: مایکل جوردن الگوی دوران کودکی ام بود/ سخت‌ترین کار زندگی‌ام، خنداندن پدرم بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – اسطوره باشگاه آرسنال می گوید دوران کودکی خود را با تماشای بازی‌های مایکل جوردن سپری کرده است.

به گزارش ممتاز؛ تیری آنری ستاره فرانسوی تیم «رد بول» آمریکا شخصیت پیچیده ای دارد. او معمولا در مورد زندگی شخصی خود در رسانه ها حرف چندانی نمی زد، اما اگر این کار را بکند، حرف‌های جالبی می زند. این بخش‌هایی از مصاحبه اخیر اوست:

سبک بازی‌ در زمین و مدیریت کردن زندگی به عنوان یک سوپر استار بین المللی

سخت‌ترین کاری که در زندگی شخصی و ورزشی ام مجبور بودم انجام دهم، نشاندن خنده بر لبان پدرم بود. چون او هیچ وقت خوشحال نمی شد. هیچ وقت راضی نبود. شما همین حالت را در بازی من هم می توانید ببینید، من هم همانطوری هستم و این خصوصیت را از او ارث برده ام. او هیچ وقت خوشحال نبود. در همان بچگی هم، اگر یک توپ را از دست می دادم اما چهار پنج گل می زدم، پدرم فقط در مورد همان مورد ناموفق حرف می زد: «چطوری آن توپ رو از دست دادی؟!»

محبوب شدن و کسب حمایت

وقتی برای اولین بار به تیم می آیی، اولین قرارداد حرفه ای ات، آن هم در شرایطی که موناکو آن زمان ستارگان بزرگی داشت. تو ۱۷ سال داری و می خواهی به این بازیکن‌های بزرگ نشان دهی که ‌می‌توانی کمکشان کنی، اما تنها کاری که می توانی بکنی این است که با عملکردت نشان دهی. خندیدن، خوش برخورد بودن و اینجور چیزها اهمیت ندارد، فقط باید خوب بازی کنی. این تنها راه احترام به تیم است. در این صورت آنها برای تو جان می دهند و از تو حمایت می کنند.

مشهور بودن

همیشه گفته ام که دلم می خواهد مردم مرا با کارم بشناسند. این تنها چیزی است که می خواهم. وقتی شما کاری انجام می دهید و تلاش بسیاری صرف آن می کنید، مردم کلمه قربانی کردن را به کار می‌برند اما برای من اینطور نیست، چون خودم می خواستم این کار را انجام دهم. قربانی کردن این است که شما مجبور به انجام کاری باشید. برای من هیچ وقت قربانی شدن معنی نداشته است.

اسطوره های دوران کودکی

با تماشای بازی‌های مایکل جوردن بزرگ شدم. آنچه من در مورد مایکل دوست داشتم نوع بازی و امتیازاتی که می گرفت نبود، بلکه از طرز رفتارش بعد از کسب مهمترین امتیازها و گرفتن مهمترین جام‌ها بود. مایکل جوردن هیچ وقت نمی خندید، او همیشه حالت مبارزه جو را در چهره اش داشت، هیچ موفقیتی برای او کافی نبود.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.