آنلاین‌ترین المپیک جهان

۸۷ درصد مردم بازی‌های المپیک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند

براساس این گزارش، تنها ۹درصد از مردم قصد خرید تلویزیون برای این بازیها را دارند و نیمی از پرسش شوندگان نیز گفته‌اند که درصورتی که تجهیزات لازم برای سه‌بعدی دیدن را داشته باشند، این بازیها را سه‌بعدی تماشا خواهند کرد. در میان رسانه‌ها هنوز تلویزیون با ۹۴ درصد پوشش بالاترین مخاطب را برای بازیهای المپیک دارد و پس از آن ۴۶ درصد مردم با استفاده از لپ تاپ، ۳۹ درصد با دسکتاپ، ۳۱دردصد با تبلت و ۲۷ درصد با گوشی هوشمند تماشا می‌کنند.
آمارهای این نظرسنجی به اینجا ختم نمی‌شود؛ ۹۷ درصد مردم در خانه بازی ها را تماشا می‌کنند و ۲۰ درصد گفته‌اند که در حین کار نیز به بازیها سرک می‌کشند، ۲۸ درصد در رستوران و اینجور مکان‌ها و ۴ درصد در مدرسه بازیها را دنبال می‌کنند. نتایج نشان می‌دهد پاسخ‌دهندگان در مجموع طی هفته ۶٫۷ساعت و در آخر هفته ۵٫۶ ساعت بازیها را تماشا خواهند کرد.
یکی از مدیران TechBargains.com معتقد است که این رویداد بزرگی‌است که در المپیک لندن برای نخستین بار فناوری پخش سه بعدی تلویزیونی پا به عرصه ورزش می‌گذارد و مردم می‌توانند از این فناوری بهره‌مند شوند، اما هنوز راه زیادی تا همه‌گیر شدن آن در پیش است. چراکه با وجود علاقه عمومی به این فناوری، اغلب مردم از امکانات مناسب برای دیدن بازیهای سه‌بعدی برخوردار نیستند و البته حضور شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آنلاین نیز رقیبی برای این فناوری نوظهور است.
این تحقیق نشان داده که بینندگان زیر ۳۰ سال تمایل بیشتری برای خرید تلویزیون تازه برای بازیها دارند و البته بینندگان بالای ۶۰ سال چندان تمایلی به خرید تجهیزات تازه ندارند. اما نکته نسبتاً جالب این تحقیق این است که المپیک رویدادی نیست که استفاده و ترافیک شبکه‌های اجتماعی را بالا ببرد. یعنی با وجودی که ۸۷ درصد مردم گفته‌اند از این شبکه‌ها برای اطلاع‌رسانی و دریافت اطلاعات المپیک استفاده می‌کنند اما این به این معنی نیست که ترافیک این شبکه‌ها بیشتر می‌شود.

نسترن صائبی / PRWeb
40321

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Antonio:

    I’m impressed you should think of somehntig like that

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.