آنها با هرویین اوردوز می کنند و می میرند

با گذشت یک روز از مرگ دختر ۲۲ ساله کالیفرنیایی بخاطر افراط در مصرف هرویین، خانواده او به جمع دیگرانی پیوستند که دختر و یا پسرشان را بخاطر اپیدمی شدن اوردوز هرویین از دست داده اند.
کارلی کالتر از سن ۱۸ سالگی به اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد و روز چهارشنبه گذشته سرانجام بخاطر مصرف بیش از حد هرویین درگذشت . مادر او در کنفرانس خبری گفت:«دخترم بهترین دوستم بود و حالا دلم برای همیشه شکسته شده »

کالتر ششمین جوان در شهر سانتا کلاریتا بود که امسال بخاطر اوردوز هرویین جانش را از دست می دهد. کری کاشن موسس سازمان مشاوره خانواده و حمایت از نوجوانان در مورد مرگ او گفت: من سی سال است دراین زمینه ها فعال هستم ولی در دوسال اخیر شرایط واقعا نگران کننده بوده و ما در سانتا کلاریتا جوانان زیادی را از دست می دهیم.

البته هرویین تنها مشکل جوانان در این شهر نیست و در اورنج کانتی و جنوب کالیفرنیا هم مصرف هرویین در طبقات فقیر و متوسط شهر ایپدمی شده است. بسیاری از این جوانان با مصرف قرص هایی چون زاناکس و یا اوکسی کانتین اعتیاد را شروع می کنند و بعد برای صرفه جویی و همچنین لذت بیشتر به هرویین روی می آورند.

ولی مشکل برخی از آنها اینجاست که بجای تزریق هرویین آن را دود می کنند و مصرف آن به این شیوه در میهمانی ها متداول شده است. البته درآمد متوسط خانواده ها در شهر سانتا کلاریتا هم بالاست و برخی این مسئله را مرتبط با گسترش مصرف مواد مخدر به ویژه هرویین می دانند.

http://chekhabaronline.ir/news-6777.aspx

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.