«آنونیموس» ۶۶۳ پایگاه اینترنتی اسرائیلی را هک کرد

۲۹ آبان ،

در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه، تعدادی از پایگاه اینترنتی های اسرائیلی مورد هجوم هکِ جمعیت آنونیموس (Anonymous) قرار گرفتند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران و به نقل از واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، جمعیتی تحت عنوان «آنونیموس» از تشکیل جنبشی علیه منافع اینترنتی اسرائیل خبر داد. هدف این جنبش پاسخ به حمله نیروهای نظامی اسرائیل به نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین است.
در این جهت سیستمی به نام «OPIsrael#»، نزدیک به ۶۶۳ پایگاه اینترنتی اسرائیلی، که شمار بسیاری از آن ها پایگاه اینترنتی های دولتی و نظامی می باشد را تحت تاثیر قرار داده است. پایگاه اینترنتی های اینترنتی بانک ها، نهاد های مربوط به بخش خودروسازی و بسیاری پایگاه اینترنتی های دیگر نیز مورد حمله قرار گرفته اند.
بنا به گزارش تفسیری پایگاه اینترنتی های خبری، جمعیت مذکور، پایگاه داده پایگاه اینترنتی های اینترنتی وزارت امور خارجه اسرائیل و بانک اورشلیم را نیز دچار مشکل کرده است.
جمعیت «آنونیموس» با اشاره به این موضوع که آنها نیز همانند دیگر مردم جهان، با ناامیدی و ناتوان از هر اقدامی، مدت هاست که شاهد رفتارهای خشن و توهین آمیز نیروهای نظامی-امنیتی اسرائیل، با ملت فلسطین می باشند؛ در توجیه این اقدام خود، آن را پاسخی به رفتار خشونت آمیز نیروهای اسرائیلی با مردم فلسطین و اعلام دولت اسرائیل مبنی بر تهدید به قطع شبکه اینترنت در نوار غزه می داند.
این گروه با قاطعیت اعلام می دارد که تا وقتی که «آنونیموس» وجود دارد هیچ کس و تحت هیچ عنوانی نمی تواند اینترنت غزه را قطع کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.