آواتارهای مجازی خود را در دنیای واقعی ببینید

نسترن صائبی: این شرکت از پرینترهای سه‌بعدی برای خلق آواتارهای سفارشی شده استفاده می‌کند. این شرکت همچنین پروژه‌ای را راه‌اندازی کرده که براساس آن کاربران بازی‌های آنلاین می‌توانند با استفاده از نسخه دیجیتالی عروسک‌های Makie دنیای لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند.

از آنجا که نسخه‌های آنلاین این عروسک‌ها در بازی‌های مختلف مورد استقبال شدیدی قرار گرفته، Makielab امیدوار است بتواند سرویسی را راه‌اندازی کند که کاربران با به دست آوردن امتیازات بیشتر می‌توانند تجهیزاتی را نظیر «تاج سر» برای ظاهر واقعی آواتارهای مجازی خود بخرند. آلیس تیلور، مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید: «ما با استفاده از اطلاعات مربوط به بازی‌های آنلاین و همچنین با بهره‌گیری از فناوری چاپ سه‌بعدی اسباب‌بازی می‌سازیم. ما خودمان را یک شرکت اسباب‌بازی هوشمند می‌دانیم و معتقدیم که هر چیزی به طور پیش‌فرض یک روی دیجیتالی دارد».

شعار Makielab این است: «عروسکی را به حرکت درآورید که خودتان طراحی کرده‌اید» و این خلاصه‌ای از مفهوم این شرکت است: «شما وارد وب‌سایت Makie می‌شوید و آواتار خودتان را با انتخاب شکل‌ها، اندازه‌ها، ویژگی‌ها و تجهیزاتی که در آنجا وجود دارد، طراحی می‌کنید. بعد یک معجزه رخ می‌دهد؛ یعنی شما دکمه‌ای را فشار می‌دهید و شخصیت مجازی‌تان را در دنیای واقعی دریافت می‌کنید. این عروسک‌ها از بهترین مواد و با استفاده از تکنیک‌های ساخت نوین تولید می‌شوند». در حال حاضر این عروسک‌ها ۱۵۰ دلار قیمت دارند و به صورت محدود تولید شده‌اند. اما Makielab امیدوار است که با پایین آوردن هزینه‌ها، قیمت آنها را تا حدی پایین آورد (تا ۷۵ دلار) که بتواند حتی نظر کودکان را نیز به خود جلب کند.

به گفته تیلور، اولین سری از عروسک‌های Makie هم‌اکنون به دست مشتریان رسیده است و بازخورد آن خوب بوده است. تیلور معتقد است که وضعیت این شرکت هنوز مشخص نیست؛ یعنی نه شرکت سازنده اسبا‌ب‌بازی است، نه شرکت بازی ساز است و نه شرکت کسب‌وکار وبی. بلکه آمیزه‌ای از همه اینهاست و از هر زمینه یک سررشته کوچکی دارد. تیلور می‌گوید: «در آینده کسب‌وکارمان را گسترش خواهیم داد. به طور مثال، گزینه‌های بیشتر، لباس‌های بیشتر و عناصر بازی بیشتری را ایجاد می‌کنیم و به کاربرانی امتیاز می‌دهیم که زمان و انرژی بیشتری را برای تولید این عروسک صرف می‌کنند. به طور مثال، کاربران حتما باید به مرحله ۲۰ برسند تا بتوانند برای عروسک خود تاج سر بخرند». وی امیدوار است که تا ۵۰ سال آینده، شرکتش به قد و اندازه شرکت لگو شود.
mobiledia

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.