آیا در شرایط فعلی بازدید از زندان ضروری است؟

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از محقق نشدن وعده‌های دولت در حوزه‌های مختلف گفت: آیا در شرایط فعلی، بازدید از زندان اوین ضروری است؟ آقای احمدی نژاد! دست از این کارها بکشید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فتح الله حسینی نماینده ترگل و زهاب، قصر شیرین و گیلان غرب در جلسه امروز(چهارشنبه ۳ آبان‌ماه)، طی تذکر شفاهی، به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اشاره و تصریح کرد: بیکاری و تورم مهمترین دغدغه‌ای است که مردم حوزه انتخابیه این جانب از آن رنج می‌برند.

وی هم چنین با اشاره به لزوم پرداخت مستمری برای رزمندگان افزود: براساس قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، مقرر شده بود که برای رزمندگان مستمری در نظر گرفته شود که هنوز نتیجه‌ای عاید نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه به موضوع دریافت غرامت از عراق اشاره کرد و گفت: آقای رئیس جمهور اعلام کنند تا نتیجه پیگیری دریافت خسارت از عراق بابت هشت سال جنگ تحمیلی به کجا رسید، چرا که کویت بلافاصله توانست غرامت خود را دریافت کند، آیا در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

وی در دادامه با انتقاد از عدم اجرای وعده تحقق ۲٫۵ میلیون شغل بیان کرد: در حالی دولت وعده ایجاد ۲٫۵ میلیون فرصت شغلی تا پایان دولت دهم را داده بود که هنوز هیچ اتفاق خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به درخواست احمدی نژاد مبنی بر بازدید از زندان اوین نیز اشاره کرد و تأکید کرد: آیا در شرایط فعلی بازدید از زندان ضروری است و آیا احمدی نژاد دوستان خودش را به انقلاب ترجیح می‌دهد؟ آقای احمدی نژاد! از این کارها دست بکشید.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.