آپارتمان‌ های بالای یک میلیارد تومان+ جدول

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

روز قبل بیشترین فایل‌های فروش چند میلیاردی در بازار مسکن iبه واحدهای مسکونی در «محله فرمانیه» اختصاص داشت.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران روز قبل بیشترین فایل‌های فروش چند میلیاردی در بازار مسکن iبه واحدهای مسکونی در «محله فرمانیه» اختصاص داشت. واحدهای لوکس یا سوپرلوکسی که تعداد محدودی از آشپزخانه آنها iبه صورت نیمه مبله و از طرف دیگر با حداقل یا حداکثر امکانات تفریحی و رفاهی iبه بازار عرضه شده بودند. از سوی دیگر دو پارکینگ سندی حداقل امکاناتی است که در هر یک از این فایل‌های فروشی از سوی مالک عنوان شده است.
 
مشخصات تعدادی از واحدهای مسکونی فروشی iبه این شرح است:
 
یک واحد نوساز ۲۷۰ متری در فرمانیه، ۴ خوابه با قیمت ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان (متری ۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان) iبه بازار فروش پیشنهاد شده است و البته این قیمت iبه عنوان نرخ اکازیون iبه خریداران گوشزد شده است.
 
علاوه براین در خیابان فرشته یک واحد مسکونی iبه متراژ ۳۰۰ متر مربع واقع در برج و طبق گفته مشاور فروش این واحد با پلانی بدون نقص و چشم انداز بی‌همتا iبه همراه مشاعات خاص متری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) قیمت‌گذاری شده است.
 
همچنین مالکی قیمت هر متر مربع واحد ۳۰۰ متری خود را در منطقه پاسداران ، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محاسبه نموده است یعنی متقاضی باید یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان iبه عنوان مبلغ خرید پرداخت کند. واحد مذکور از ۴ اتاق خواب، ۲ پارکینگ، ۳ مسترروم (بزر‌گ‌ترین اتاق خواب که حاوی سرویس است) و ۲ سالن نشیمن iبهره مند است.
 
از طرف دیگر، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای قیمت هر متر مربع واحدی ۲۴۰ متری در یکی از فرعی‌های زعفرانیه پیشنهاد شده است. این واحد از ۱۳ متر تراس نیز برخوردار و ۳ خوابه طراحی شده است. طبق جزئیات ذکر شده در این فایل فروش، این سازه توسط iبهترین سازنده شمیران ساخته شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.