آیا این عکس دردسر ساز خواهد شد؟

تصویری از نامزد جمهوریخواهان آمریکا در هنگام تفریح در مقابل دریاچه خانه اش منتشر شده که می تواند تاثیری منفی در میزان آرای وی در انتخابات ماه نوامبر داشته باشد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، روزنامه دیلی تلگراف با تهیه خبری در خصوص این عکس می نویسد : میت رامنی با انتشار این عکس به استقبال خطر رفته زیرا انتشار عکس های وی در حالی که سوار بر جت اسکی است در آبهای دریاچه مقابل خانه ۸ میلیون دلاریش در نیوهمپشایر می تواند از سوی مردم امریکا اینطور برداشت شود که میت رامنی یک مرد ثروتمند است و اطلاعی از مشکلات مردم آمریکا ندارد.

به نوشته دیلی تلگراف، این همان اشتباهی است که “جان کری” رقیب جرج بوش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۴ مرتکب شد . در آن سال تصویری از کری منتشر شد که وی را در حال کایت سواری نشان می داد و همین امر باعث شد تا جمهوریخواهان با استناد به این عکس ها اینطور وانمود کنند که وی فردی ثروتمند بوده و به فکر طبقه پائین آمریکا نیست.

دیلی تلگراف می نویسد : تصاویر تفریح میت رامنی و خانواده اش در نیوهمپشایر ممکن است به سرعت با واکنش دموکرات ها مواجه شود زیرا آنها مدتهاست که بر ثروت ۲۵۰ میلیون دلاری رامنی تمرکز کرده اند.
دموکرات ها سیاست های اقتصادی و بویژه برنامه های میت رامنی برای اشتغال زایی را مورد انتقاد قرار می دهند . برای مثال چندی پیش “باراک اوباما” در محوطه دانشکده “هیلسبرو” با انتقاد از نحوه کارآفرینی “میت رامنی” او را یک “پیشرو بی ثمر” که اقداماتش فایده ای در بر ندارند توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، رامنی در حدود ۱۵ سال قبل شرکتی را با نام Bain Capital تاسیس کرده که این شرکت در چین و هند و با استفاده از نیروی کار ارزان قیمت درحال فعالیت است و اوباما در سخنرانی روز گذشته خود با اشاره به این موضوع سیاست های اقتصادی رقیب خود را به چالش کشید.
اوباما در انتقاد از رامنی گفت : ما در کاخ سفید نیازی به یک “پیشرو بی ثمر” نداریم ما نیازمند رئیس جمهوری هستیم که برای ایجاد اشتغال در آمریکا و افزایش تولید تلاش کند . این همان برنامه ای است که من قصد اجرای آن را دارم. این همان دلیلی است که من بخاطر آن برای بار دوم نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شدم. باید پرداخت مالیات به مشاغلی را که کار و تولید را به بیرون از مرزهای آمریکا می برند متوقف کنیم. باید به شرکت هایی که در اینجا داخل آمریکا کارآفرینی می کنند جایزه بدهیم.http://afkarnews.ir/images/docs/files/000118/nf00118598-1.jpg
انجمن های تخصصی فلش خور – تمامی انجمن‌ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.