آیا هوندا آکورد ترکیبی را در سال ۲۰۲۴ میسازد؟

هر کدام از علاقمندان هوندا که دوست دارند خودرو هیبریدی از این شرکت در اختیار داشته باشند بهتر است کمی بیشتر صبر کنند زیرا شواهد از ساخته شدن خودرو هوندا آکورد ترکیبی در سال ۲۰۲۴ و در کشور آمریکا را دارد.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:هر کدام از علاقمندان هوندا که دوست دارند خودرو هیبریدی از این شرکت در اختیار داشته باشند بهتر است کمی‌بیشتر صبر کنند زیرا شواهد از ساخته شدن خودرو هوندا آکورد ترکیبی در سال ۲۰۲۴ و در کشور آمریکا را دارد.

البته مهمترین دلیلی که برای ساخت این وسیله نقلیه در خاک آمریکا میتوان در نظر گرفت همانا هزینه‌های صادرات بالا است که به طور جدی حاشیه سود را تحت فشار قرار میدهد و برای یک شرکت محافظه کار همانند هوندا با جابجایی به داخل خاک آمریکا حاشیه سود تضمین شده و هم اینکه بیشتر خریداران این سیستم خودرو در خاک آمریکا  و کانادا حضور دارند.

چیتوشی یوکاتا مهندس ارشد تویوتا در این مورد اعتقاد دارد که به زودی این تغییرات اتفاق خواهد افتاد و البته یکی از راهکارهای گسترش کسب و کار را تا سال ۲۰۲۴ افزایش بهره وری و همچنین سیستم‌های سوخت جدید می‌داند.

به هر حال با تمامی‌این احوال مشتریان میتوانند انتظار داشته باشند تا خودرو آکورد ترکیبی را در نمایشگاه آمریکای شمالی را مشاهده کنند هرچند هنوز مشخص نیست که هوندا تصمیم جدی برای ورود به بازار خودروهای سوخت ترکیبی داشته باشد.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.