آیت​الله مکارم شیرازی: دشمنان از اسم سپاه وحشت دارند – اخبار سیاسی

حضرت آیت​الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: دشمنان از اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحشت دارند.

وی در دیدار با پرویز فتاح رییس بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنها بخوبی می دانند فرهنگی بر سپاه و پاسداران حاکم است که در مقابل دشمن از هیچ چیز فروگذار نخواهند کرد لذا از این مساله وحشت دارند. در این زمینه باید آموزش های فرهنگی آموزنده به صورت مستمر و مداوم وجود داشته باشد.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: ما حوزویان رابطه نزدیکی بین خود و سپاه می بینیم و واقعا سپاه را گرامی می داریم، منتها برای این که سپاه قدرت و سوابق نیک خود را کاملا حفظ کند، جهاتی را نیز باید رعایت کند. نخستین مساله این است که با توجه به این که سپاهیان جدید، دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، باید تجارب ارزنده و ارزشمند آن دوران را بیان کنید تا آنان بدانند این عظمت ارزان بدست نیامده است که ارزان از دست برود.

وی با توصیه به سپاهیان برای رعایت بیش از پیش تقوا و حسن خلق خاطرنشان کرد: افزون بر آموزش اعتقادی، آموزش های اخلاقی و رعایت ادب، تواضع و احترام نیز باید در متن کار وجود داشته باشد. سپاهیان همچون دیگر نیروها نیاز دارند تا آخرین آموزش های نظامی عصر خود را فرا بگیرند از این رو نباید به وضعیت کنونی قانع بود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.