آیت الله انواری در جوار حضرت عبدالعظیم و روحانیان مجاهد انقلاب آرام گرفت

پیکر مرحوم آیت الله سید محمدباقر محی الدین انواری، لحظاتی پیش با حضورعلما، روحانیان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تشییع و به خاک سپرده شد. شرکت کنندگان در این مراسم پیکر آیت الله محی الدین انواری را از صحن مصلی تا صحن اصلی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع کردند و سپس در رواق آیت الله کاشانی در آستانه ضریح امام زاده حمزه(ع) به خاک سپردند.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام شاه چراغی امام جمعه شهر ری، حسین انواری فرزند مرحوم آیت الله انواری و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

شایان ذکر است در پایان داغداران مصیبت این عالم مجاهد بر سر پیکر وی به روضه خوانی و عزاداری پرداختند و این مراسم همزمان با اذان ظهر به پایان رسید.

گفتنی است آیات سید ابوالقاسم کاشانی و سیدمحمدرضا علوی تهرانی، حجج اسلام روحانی مجاهد حجت الاسلام شیخ حسین لنکرانی، روحانی مجاهد والمسلمین ملاعلی کنی، واعظ شهیر محمدتقی فلسفی و شیخ محمود علایی مدیر سابق حوزه علمیه شهرری از علمایی هستند که در رواق آیت الله کاشانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دفن شده اند.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.