آیت الله مصباح یزدی: از ‌جلیلی حمایت می‌کنیم

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: ‌بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش‌های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.

فارس نوشت: آیت‌الله محمد‌تقی مصباح‌یزدی ۷ خرداد بعد از دیدار با سعید جلیلی کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خدای متعال را شکر می‌کنیم که توفیقی عنایت فرموده که در سایه نظامی زندگی کنیم که با رهبری‌های امام خمینی(ره) و جانشین ایشان مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه گفتمان عمومی جامعه گفتمان انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی است بیان کرد: کسانی که شایسته تصدی پست‌های مهم کشور می باشند بسیار بوده و هرکدام ویژگی‌هایی قابل تحسین دارند ولی وظیفه داریم که از میان آنها اصلح را بشناسیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: در این راستا دوستان ما تلاش‌هایی کردند و بیشتر توجه ایشان به احیای ارزش‌های اسلامی بوده است، البته ممکن است اشخاص دیگر دارای معیارهای دیگر باشند ولی توجه دوستان ما بیشتر به مسئله احیای گفتمان انقلاب اسلامی معطوف بوده است.

وی بیان کرد: بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش‌های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.

آیت‌الله مصباح‌یزدی خاطرنشان کرد: ما در شعاع وجودی خود به نظام خدمت کرده و در این راستا به دولت گفتمان انقلاب اسلامی خدمت می‌کنیم، دولتی که در راس آن فردی باشد که دغدغه اسلام و گفتمان انقلاب را داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: از اشخاصی مثل آقای جلیلی قدردانی و استفاده کرده و امیدواریم قدم‌های استواری در راه پیشرفت نظام بردارند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.