آیفون ۱۴ پرومکس محبوب‌ترین موبایل جهان / فروش پرچمدارها افزایش یافت

طبق آمار شرکت کانالیس، آیفون ۱۴ پرو، ۱۴ پرو و ۱۴ پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول ۲۰۲۳ در بازار جهانی بوده‌اند.

 آیفون ۱۴ پرومکس محبوب‌ترین موبایل جهان / فروش پرچمدارها افزایش یافت

به گزارش ممتاز نیوز، اگرچه فروش کلی گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی روند نزولی دارد، اما ظاهراً گوشی‌های گران‌قیمت افزایش فروش را تجربه می‌کنند.

طبق گزارشی جدید، فروش سالانه گوشی‌های گران‌تر از ۵۰۰ دلار، رشد ۴.۷ درصدی را تجربه کرده و آیفون ۱۴ پرو مکس محبوب‌ترین پرچمدار بازار در فصل اول ۲۰۲۳ بوده است.

طبق توییت شرکت تحقیقاتی کانالیس، درحالی‌که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۳ با کاهش ۱۳.۳ درصدی روبه‌رو بوده، گوشی‌های گران‌قیمت مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. در تصویری که کانالیس برای آمار فروش گوشی‌ها منتشر کرده است، لیستی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها هم به‌چشم می‌خورد. این آمار مربوط به فروش گوشی‌ها به فروشنده‌ها می‌شود.

محبوب‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول ۲۰۲۳

کانالیس لیستی از ۱۵ گوشی هوشمند را منتشر کرده است که در صدر آن، آیفون ۱۴ پرو مکس به‌چشم می‌خورد. پس از آیفون ۱۴ پرو مکس، به‌ترتیب آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ قرار دارند که از استقبال بالای کاربران از جدیدترین گوشی‌های اپل، به‌ویژه نسخه‌های گران‌قیمت آن‌ها خبر می‌دهد.

photo_2023-05-31_00-44-39

البته در این لیست شرکت‌های دیگری هم حضور دارند که پررنگ‌ترین آن‌ها، سامسونگ است. گلکسی S23 اولترا، قدرتمندترین پرچمدار کنونی سامسونگ، در جایگاه پنجم و پس از آیفون ۱۳ به‌چشم می‌خورد. در رتبه‌های پایینی جدول هم گوشی‌های شیائومی ۱۳ و میت ۵۰ قرار گرفته‌اند.

طبق آمار کانالیس، گوشی‌های زیر پرفروش‌ترین پرچمدار‌ها (گوشی‌های گران‌تر از ۵۰۰ دلار) در فصل اول ۲۰۲۳ بوده‌اند:

آیفون ۱۴ پرو مکس
آیفون ۱۴ پرو
آیفون ۱۴
آیفون ۱۳
گلکسی S23 اولترا
آیفون ۱۴ پلاس
گلکسی S23
آیفون ۱۲
گلکسی S23 پلاس
گلکسی زد فلیپ ۴
نسل سوم آیفون SE
گلکسی S22
شیائومی ۱۳
هواوی میت ۵۰
گلکسی S21FE 5G

با توجه به آمار بالا، بعید به‌نظر می‌رسد سامسونگ بتواند در ادامه سال جاری میلادی به جایگاه‌های اول تا چهارم لیست دست یابد؛ حتی اگر نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود را زودتر از سال‌های گذشته معرفی کند.

انتهای پیام/


پلاس
تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.