آینده رابطه جنسی انسان ها در دستان روبات ها!

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت دیلی میل؛ قرار است ذهن غربی روبات را جایگزین انسان در مسایل جنسی کند.
ایان یومن و میشل مارس از نیوزلند در تحقیق خود که به نام «ربات‌ها، مردان و توریسم سکس»، به این نتیجه رسیده اند که این صنعت در سال ۲۰۵۰ با چنین پدیده‌ ای روبرو خواهد شد. این دو معتقدند این مساله می تواند به کاهش بیماری های مقاربتی و فروش روسپیان بیانجامد.
شورای شهر آمستردام با پروانه دادن به این طرح، موافقت کرده است، چرا که ضمن ایجاد شهرت! برای این شهر، آن را امری اخلاقی! دانسته است.
قبل از این، مرکز تحقیقات روباتیک اروپا ادعا کرده بود که افراد، در پنج سال آینده، به طور عادی، با روبات‌ها رابطه جنسی خواهند داشت.
گفتنی است مبارزه با روند طبیعی استفاده از مواهب الهی و سپس کشیده شدن به سوی روابط غیر طبیعی مانند همجنس گرایی و نمونه تازه آن یعنی اطفای آتش شهوت با روبات، همه در سایه آزادی های فردی بی دروپیکر توجیه و تفسیر می شود، در حالی که بهانه هایی مانند کاستن از روسپی گری(prostitution) و بیماری های مقاربتی، علاوه بر آنکه یک نمایش تبلیغی بیش نیست اما غرب را بیشتر در منجلاب فروپاشی اخلاقی فرو خواهد برد.
بر خلاف تصور، این نوع اختراعات نه تنها از عطش انسان برای کاهش روسپی گری و تجارت انسان برای سکس نخواهد کاست، بلکه علاوه بر ذائقه سازی های جنسی تازه، قطعا مشکلات روانی نوپدیدی را برای جهان پدید خواهد آورد، از این رهگذر تنها کمپانی های سرمایه داری پول های مفت را به جیب هایشان سرازیر خواهند کرد.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.